AUTO.RIA йде в офлайн: маркетплейс відкрив перше відділення

Український маркетплейс AUTO.RIA відкрив перше офлайн-відділення компанії – Центр перевірок.

Коментарі 1265

Наразі перший Центр перевірок розпочав роботу у місті Вінниця. Згодом AUTO.RIA планує відкриття в інших українських містах.

Центр перевірок AUTO.RIA – це офлайн-хаб для автомобілістів, який допомагатиме купувати та продавати автотранспорт. Охочим купити авто спеціалісти центру зможуть підібрати машину за потребами, оцінять поверхневий технічний стан та лакофарбове покриття, підберуть перелік необхідних перевірок за VIN-кодом чи на СТО, організують процес перевірки на СТО, навіть якщо авто знаходиться в іншому місті. Охочим продати авто спеціалісти розрахують середню ринкову вартість, оглянуть авто, допоможуть із розміщенням пропозиції на маркетплейсі, підкажуть, як рекламувати своє авто чи додати його абсолютно безкоштовно.

«АUTO.RIA – це продукт, яким щомісяця користується понад 8 мільйонів українців. Аби задовольняти потреби великої аудиторії, варто не лише щодня покращувати сервіс та впроваджувати інновації, але й приємно дивувати аудиторію. Відтак ми вирішили стати ближче до користувача й вийти із онлайн у офлайн. Створивши офлайн-ком’юніті для продавців та покупців, ми робитимемо так, аби придбання авто завжди було безпечним, а продаж швидким та простим», – коментує Сергій Молдаховський, маркетинг-директор та член правління компанії RIA.com.

Консультацію спеціалістів Центру перевірок AUTO.RIA можна отримати абсолютного безкоштовно. 

За матеріалами пресрелізу

Обговорити з іншими читачами:
Погода