У дні прем’єри, сторінки в Instagram та Facebook зустрічали підписників яскравими та неймовірними аватарками, які зачаровували своєю фантастичністю.
Використання штучного інтелекту в креативній сфері – це тренд, що набуває все більшої популярності. Нейромережа може генерувати зображення, відео та навіть озвучку роликів.
У цьому кейсі поєднались технології, ситуативність та іронія: оновити аватар під «тут могла би бути назва фільму, співзвучна з назвою фото акаунту». METRO використовує цей підхід не вперше. У листопаді вийшов каталог зі спеціальними пропозиціями, віжуали для якого також створили з використанням штучного інтелекту. Замість звичних макетів обкладинки та рубрик — фантазійні зображення.
Технологію генерації віжуалів штучним інтелектом використали також для серії сторіз в Instagram офіційної сторінки METRO Україна. Щоб зацікавити підписників інтерактивом, запропонували пошукати товари на зображеннях Пандори, генерованих нейромережою.
Гра складалася з трьох сторіз, на кожному з яких були приховані продукти з новорічного каталогу METRO. Наприкінці, учасники отримували результат залежно від кількості правильних відповідей.
METRO З Україною, для Українців!
За матеріалами пресрелізу