У ролику TABASCO, знятому розумним продакшеном Clever Films, кур’єр АЛЛО з товаром стикається з десятками спокус: безкоштовні білети до Барси, милі цуценята та гігантська приставка ніби навмисно намагаються відволікти його увагу від основної цілі. Але він знаходить у собі сили та встигає в назначений час! Ось на такі жертви він пішов, аби замовлення мрії швидше опинилося у ваших люблячих руцях.
Ігор Смірнов, директор із логістики, АЛЛО:
«Звичайно, очікування доставки гарячої піци, свіжого круасану не зрівняється з очікуванням доставки електросамоката чи планшета, але ми так не думаємо. Тому беремо на себе зобов'язання доставляти "свіжим" та "гарячим" і виконувати обіцяні строки. Або платити гроші, АЛЛО Гроші».
Олег Завгородній, Associate Creative Director, TABASCO:
«Наш кур'єр — ідеальний персонаж. Чоловіки йому співчувають з погляду чоловічої солідарності, а жінкам він подобається, бо не піддається спокусам. Що тут казати, всі, хто працював над роликом, неодноразово спокушалися — але, на щастя, героїчно пройшли це випробування і зробили якісний продукт».
Детальні умови акції можна дізнатися за лінком .
А поки вангуємо: ви будете сподіватися, що кур'єр хай зовсім трішки, але запізниться наступного разу.
За матеріалаи прес-релізу.