АВК разом з BBDO Ukraine запустили комунікацію потужного стартапу на ринку снеків

Кожен день ми читаємо статті з гучними прізвищами і планами колонізації Марсу, розробці надпотужних комп'ютерів і впровадження людської свідомості в діджитал. Не інакше, як нова технологічна революція вже стукає в двері людства десь на тому березі океану.

Комментарии 1989

Стривайте, але ж вона вже тут – в Україні! А точніше – у вашій кишені. Чекає, коли ви зголоднієте.

BRUNCH, скажи привіт! Зараз будемо з усіма тебе знайомити.

BRUNCH – це перший в історії снек, створений виключно з корисних речей. Він повністю натуральний, відмінний на смак, начинений чеддером або пармезаном. Корпус сендвіча BRUNCH на 92% складається зі злаків.

Скоро лінійка поповниться в'яленими томатами, солодким перцем і OMG якою смакотою!

«Ми в BBDO Ukraine мали честь бути причетними до лонча нашого першого інноваційного українського снека від АВК, який точно змінить всю категорію, а в подальшому – і ринок продуктів харчування. Ми придумали бадьору вірусну пісеньку, на яку акуратно нанизали ситуації споживання продукту, створили ТВ-ролик і комунікацію для радіо», – розповіли в агентстві.

Так, BRUNCH – це про офіс, пробіжки, довгі поїздки та універ. А ще про побаченняпоходивкінопоїздкидобатьківвивсещечитаєтеокейпродовжуємопрогориекспедиціїпропростоліньготувати!

Загалом: куди не кинь оком – всі їдять BRUNCH. І це смачно. Адже це – заряд, що надасть тобі сил!

За матеріалами прес-релізу

Обсудить с другими читателями:
Effie
Погода