Avon змінюється і закликає українок показати світові «Ось що я можу»

Компанія Avon, один з лідерів світової індустрії краси, з нагоди свого 135-річчя запустила нову іміджеву кампанію — Watch me now («Ось що я можу»), яка закликає по-новому подивитися на культового виробника косметики.

Комментарии 861

Компанія змінює позиціювання, що тепер якнайповніше зображає те, якою Avon є тепер. Це інноваційний, сміливий, інклюзивний косметичний бренд, що не припиняє поліпшувати життя жінок уже 135 років.

Кампанія «Ось що я можу» розповідає про громадянську позицію бренду, який уже понад сотню років силою краси дає людям можливості ставати фінансово незалежними, підтримує жінок, що постраждали від домашнього насилля, і бореться з проблемою раку молочної залози, проводячи освітні кампанії та інвестуючи у придбання сучасного мамологічного обладнання для онкоцентрів України.

Кампанія «Ось що я можу» закликає викорінювати гендерні стереотипи, які заважають жінкам повірити у свої сили й урешті показати світові, на що вони здатні.

У межах комунікаційної платформи «Ось що я можу» компанія також оновлює фірмовий стиль і — уперше за кілька десятиліть — логотип, робить комунікацію сміливішою, щоб залишатися актуальною для мільйонів своїх представників і прихильників у всьому світі. Новий логотип уже почав з’являтися на пакованнях і брошурах: контурами він перегукується з первинним логотипом Avon 1930-х, але має новий кольоровий градієнт, що повторює форму жіночого обличчя.

В Україні до запуску кампанії «Ось що я можу» Avon провела масштабне дослідження, щоб зрозуміти, що саме потрібно українкам. Тисяча жінок з усієї країни віком від 18 до 65 років розповідали про те, чим живуть, про що мріють, чого бояться та що прагнуть змінити у своєму житті. На основі цього дослідження компанія почала планувати свої дії в Україні, націлені на поліпшення життя жінок.

Результати дослідження показали, що найбільше послаблює українок, — це стереотипи про жінок, які є майже в усіх сферах життя. Щодня сотні тисяч українок залишають роботу, бо в суспільстві вважають, що місія жінки — ростити дітей. Маючи таланти, жінки не розвивають кар’єру, бо це справа чоловіка. Заробляючи більше, жінки картають себе й почуваються винними перед партнером і суспільством.

Стереотипи, що обмежують українок:

50% опитаних уважають, що сім’я для жінки має бути на першому місці, а робота — не головне.

65% українок погодилися, що в сім’ї чоловік має заробляти більше.

54% українок стверджують, що жінка з маленькою дитиною не повинна працювати.

69% українок уважають, що є «жіночі» й «чоловічі» професії.

14% жінок думають, що керівні посади мають займати чоловіки.

І навіть ті українки, які не погоджуються з цими стереотипами, переконані, що не можуть вплинути на них. Саме тому Avon бере на себе місію надавати жінкам ту підтримку, якої їм бракує для розвитку потенціалу й позитивних змін. Для української жінки «Ось що я можу» — це маніфест, що надихає на сміливість і свободу жити без стереотипів, подолати психологічні бар’єри, гніт обов’язків, здобути фінансову незалежність. Він надихає кожну українку не сумніватися в собі та своїх можливостях, зростати як жінка, як професіонал і як мама. Avon знає, що жінка здатна на більше.

За матеріалами прес-релізу

Обсудить с другими читателями:
Effie
Погода