АЗК WOG запустила комунікацію з акцентом на людяність та позитив

В турбулентні часи для країни, людей та бізнесу національна мережа автозаправок WOG висловлює свою позицію щодо ситуації, що склалася, і запускає всеукраїнську кампанію з закликом залишатися вдома, бути оптимістом і знаходити позитив у всьому.

Комментарии 1853

АЗК WOG є частиною життєво важливої інфраструктури для країни і бачить своє завдання в тому, щоб стати точкою опори для людей і працювати за будь-яких умов.

Віталій Старомінський, директор з маркетингу WOG: “Позиція компанії – людяність перш за все. Сьогодні, коли з усього ритейлу відкритими залишаються тільки продуктові магазини, АЗС та аптеки, не час думати про отримання вигоди з ситуації, сьогодні – час правильних вчинків, підтримки та взаємодопомоги. І варто не забувати, що бак – наполовину повний, а найцінніше, що передається від людини до людини, - це посмішки”.

В рамках кампанії WOG реалізовує кілька проектів. З початку карантину по всій Україні розміщені борди з порадами про те, як пережити карантин на позитиві. Також, натхненна італійською бабусею, компанія зняла цікаве відео «Поради бабусі Оксани», де справжня українська життєлюбка дає рекомендації, яких заходів потрібно дотримуватися під час карантину. Адже відомо, що тільки мудрість, турбота та добро врятують світ. 

Ну і прямо зараз у соціальних мережах WOG проводить «Червона Рута Челендж», в якому можна виграти настільні ігри Uno, Ticket to ride та Scrabble, щоб менше нудьгувати на карантині. За умовами челенджу його учасникам потрібно зняти відео, як вони миють руки протягом 30 секунд, наспівуючи Чеееервоооону Рууууту.

Оптимістичну та людяну кампанію розробила для WOG агенція Fedoriv, з якою компанія співпрацює з 2019 року.

За матеріалами прес-реліза
Обсудить с другими читателями:
Погода