«Білоцерківський сир» відправив сільську ідилію в минуле

Агентство Yellow Clutch Advertising створило віжуали для «Білоцерківського сиру» в новій упаковці

Коментарі 1915

Рано чи пізно в житті будь-якого бренду настає час змін. «Білоцерківський сир» — один з найпопулярніших українських молочних продуктів. Він виходить на ринок із принципово новою упаковкою, орієнтованою на нове покоління споживачів. Улюблений сир з оновленим іміджем вже на полицях українських крамниць. Сільська ідилія йде в минуле. У майбутнє ми крокуємо в сучасному ритмі великого міста. 

Все буде біло! Саме так вирішили в агентстві Yellow Clutch Advertising. Адже сир — це той продукт, що живить нас протягом дня. Бачити білу сторону буття — означає жити повним та насиченим життям. Ідеї, мотивація, заряд — біла смуга розпочинається з відкритої упаковки сиру. Цю просту думку втілено у візуальній кампанії, яку розробило агентство.

Валерія Лошманова, CEO Yellow Clutch Advertising

«Бренд «Білоцерківський сир» створив нову упаковку, що відповідає поточним трендам. Нашим завданням було привернути увагу до цих змін та вписати їх у контекст сучасного життя. Особливо приємно працювати з продуктом, що є твоєю улюбленою маркою протягом багатьох років».

Продакшн постерів виконано студією LOOMA.

За матеріалами прес-релізу
Обговорити з іншими читачами:
Погода