Більшу половину користувачів Instagram (53,6%) і TikTok (56,8%) складають жінки. На противагу цьому, в аудиторії YouTube більше чоловіків (56,6%), ніж жінок.
За даними компанії HypeAuditor, яка займається маркетинговим управлінням джерелами впливу, більше половини користувачів мереж Instagram і TikTok – це жінки, у той час як в аудиторії YouTube переважають чоловіки.
В Instagram 53,6% користувачів складають жінки, а 46,4% – чоловіки. У мережі TikTok ця різниця стає ще більшою, де 56,8% аудиторії – жіночої статі.
Проте на платформі YouTube склалася інакша ситуація, оскільки серед користувачів там переважають чоловіки – 56,6%, на відміну від 43,4% жінок.
Крім того, аудиторія YouTube більш рівномірно розподілена за віковими групами. В Instagram найбільший сегмент складають користувачі віком від 25 до 34 років, у той час мережа TikTok більше орієнтована на молодь 18-24 років.
Соціальні платформи здатні залучити більшу аудиторію шляхом нових партнерств у плані контенту та надання користувачам нових можливостей для взаємодії один з одним.
Опитування понад 1000 маркетологів, проведене WARC, виявило, що в цьому році близько половини з них планують витрачати більше на YouTube, Instagram і TikTok. Інвестиціям буде сприяти розвиток соціальної торгівлі, оскільки маркетологи сподіваються, що зможуть переконати аудиторію робити покупки в соціальних мережах. Для брендів, які використовують ці платформи, значну роль почне відігравати оригінальний та креативний контент.
Переклад статті підготувало бюро перекладів та локалізації Workogram.