Більшість українців не вірять у знижки до “Чорної п’ятниці”

Минулого тижня українці опинились у вирі пропозицій зі знижками від магазинів та брендів. Але чи вірять в Україні, що купувати товари у “Чорну п'ятницю” вигідно, або ж вважають, що це маркетинговий хід? Rakuten Viber вирішив дізнатись у своїх користувачів, як вони ставляться до головного дня шопінгу.

Коментарі 1413

Згідно з опитуванням в офіційній спільноті Viber про платежі, голоси учасників розподілились наступним чином: 

  • Переважна більшість опитаних – понад 70% – заявили, що скептично ставляться до акційних пропозицій у рамках “Чорної п’ятниці” та “Кіберпонеділка”. Вони вважають, що насправді цими днями не буває грандіозних знижок, та чекають, поки “шопінг-бум” завершиться. 
  • Близько 20% учасників опитування вважають за краще мінімально витрачати кошти та купують в акційні дні пару корисних дрібниць. 
  • 6% зізнались, що у їхньому місті знижок до “Чорної п’ятниці” не було.
  • І тільки 4% відповіли, що очікують на такі дні зі знижками та навіть планують свої покупки завчасно.

Опитування проводилося 28-30 листопада. Всього в опитуванні взяли участь понад 2200 осіб. 

Фото: https://depositphotos.com.

За матеріалами прес-релізу

Обговорити з іншими читачами:
Погода