Згідно з опитуванням в офіційній спільноті Viber про платежі, голоси учасників розподілились наступним чином:
- Переважна більшість опитаних – понад 70% – заявили, що скептично ставляться до акційних пропозицій у рамках “Чорної п’ятниці” та “Кіберпонеділка”. Вони вважають, що насправді цими днями не буває грандіозних знижок, та чекають, поки “шопінг-бум” завершиться.
- Близько 20% учасників опитування вважають за краще мінімально витрачати кошти та купують в акційні дні пару корисних дрібниць.
- 6% зізнались, що у їхньому місті знижок до “Чорної п’ятниці” не було.
- І тільки 4% відповіли, що очікують на такі дні зі знижками та навіть планують свої покупки завчасно.
Опитування проводилося 28-30 листопада. Всього в опитуванні взяли участь понад 2200 осіб.
Фото: https://depositphotos.com.
За матеріалами прес-релізу