Twitch виявився найпопулярнішим серед тих, кому від 18 до 24 років (61% користувачів належать до цієї вікової групи), на другій сходинці опинився Snapchat (57%), на третій – TikTok (54%).
Facebook і YouTube приваблюють ширшу аудиторію, відповідно 31% і 34% користувачів у цих мережах віком 18-24 років.
Деякі платформи схиляються на користь молодшої аудиторії, але менше половини користувачів входять до цієї вікової групи. Це стосується таких мереж як Reddit, Instagram, Twitter і Pinterest.
За даними опитування дорослого населення США віком 18+, проведеного компанією Shareablee, що займається аналітикою аудиторії, більше половини аудиторії Twitch, Snapchat і TikTok – це користувачі віком від 18 до 24 років.
Twitch виявився найпопулярнішим серед тих, кому 18-24 роки, зокрема 61% його користувачів належать до цієї групи. На другій сходинці опинився Snapchat з показником 57%, у той час як мережа TikTok посідає третє місце з 54% користувачів віком від 18 до 24 років. Орієнтуючись на цю вікову груп, особливо важливо забезпечити постійну взаємодію зі споживачами по всім цифровим каналам.
Для порівняння, Facebook і YouTube приваблюють ширшу аудиторію, відповідно лише 31% і 34% користувачів у цих мережах – віком від 18 до 24 років. Додаткові дані свідчать про те, що аудиторія YouTube більш рівномірно розподілена за віковими групами, ніж користувачі Instagram і TikTok.
Деякі платформи схиляються на користь молодшої аудиторії, але менше половини користувачів входять до вікової групи від 18 до 24 років. Наприклад, дві п’ятих користувачів Reddit (42%), Instagram (41%), Twitter (38%) і Pinterest (37%) належать до цієї вікової групи.
Проте найшвидше зростання користувачів віком понад 35 років можна помітити у мережі TikTok. Нові інформаційні партнерства, наприклад, у сфері спорту, також можуть допомогти соціальній платформі залучити ширшу аудиторію.
У світі більше половини користувачів Instagram і TikTok складають жінки, у той час як YouTube більше приваблює чоловіків.
Опитування понад 1000 маркетологів, проведене WARC, виявило, що близько половини з них планують витрачати більше на YouTube, Instagram і TikTok цього року, у той час як понад 60% уникають роботи з Twitch, Pinterest та Snapchat. Очікується, що в цьому році оригінальний та креативний контент, який сприяє підвищенню впізнаванності та популярності, стане ключовим напрямком для брендів, що використовують соціальні мережі для свого розвитку. Це особливо актуально, коли аудиторія переходить до невеликих онлайн-спільнот.
Переклад матеріалу підготувало бюро перекладів та локалізації Workogram.