Більше половини споживачів використовують сайти з онлайн-відгуками

Огляд зацікавленості споживачів до краудсорсингових платформ з відгуками у Британії та США.

Комментарии 843
  • Два з п’яти (41%) американських та кожен п’ятий британський споживач (22%) переглядають відгуки про ресторани, завдяки чому ця категорія стала найпопулярнішою серед усіх послуг і продуктів на сайтах з онлайн-оглядами.
  • Дорослі жителі США удвічі частіше шукають працедавців чи місця роботи, медичні послуги чи відеоігри онлайн, у порівнянні з британцями того ж віку.
  • Хоча майже кожен третій (29%) британський дорослий і кожен четвертий (24%) дорослий житель США залишаються невпевненими у надійності таких платформ.

За даними опитування споживачів, проведеного компанією YouGov, більшість дорослих жителів Британії та США довіряють краудсорсинговим сайтам з оглядами, проте британські користувачі схильні використовувати їх менше. 

Більше половини дорослих споживачів у Сполучених Штатах (54%) та в Британії (53%) стверджують, що вони довіряють таким краудсорсинговим сайтам з відгуками як Google Відгуки, Trustpilot чи Yelp. Це у два-три рази більше у порівнянні з тими, хто не довіряє цим веб-сайтам (21% у США та 18% у Британії).

Американські споживачі більш схильні до використання сайтів з онлайн-відгуками, причому дві третини (66%) повідомляють, що використовували один з них минулого року. У Великій Британії, натомість, це кожен другий (53%).

Ресторани виявились найпопулярнішими серед послуг та продуктів, які споживачі вивчали онлайн минулого року, зокрема вони зацікавили 41% американців і вдвічі менше британців – 22%. На другій сходинці опинились фільми з показником 20% серед американських споживачів і вдвічі менше серед британських – 10%.

Іншими популярними категоріями, які переглядали від 14% до 15% споживачів в обох країнах, виявились бронювання житла для поїздок, туристичні напрямки та технологічна продукція. Такі категорії як медичні заклади, місця для роботи та відеоігри є значно популярнішими серед жителів США, ніж у Великій Британії.

Оскільки відгуки споживачів впливають на імідж бренду до трьох років, брендам варто вміти активно відповідати на отримані відгуки, як позитивні, так і негативні. У першу чергу, брендам також варто розглянути можливість пом’якшення впливу негативних відгуків шляхом знижок або надання чіткої інформації про продукцію.

Переклад статті виконало бюро перекладів та локалізації – Workogram.

sostav.ua

Обсудить с другими читателями:
Погода