Більше третини рекламодавців зі 100 найбільших компаній, які співпрацюють із соціальною мережею Twitter, перестали розміщувати рекламу на платформі, повідомляє газета The Washington Post, посилаючись на власний аналіз. Скасування рекламних кампаній спричинене настороженістю брендів щодо дій нового власника соцмережі Ілона Маска.
За підрахунками видання, десятки провідних рекламодавців Twitter, включаючи 14 компаній із топ-50, припинили розміщувати рекламу протягом кількох тижнів після покупки соцмережі Маском. Наприклад, реклама автомобілів Jeep та продукції компанії Mars не з'являлася на платформі з 7 листопада.
"Компанія Mars почала призупиняти рекламну діяльність у Twitter наприкінці вересня, коли ми дізналися про деякі інциденти, пов'язані з безпекою бренду", - пояснив представник компанії.
Крім того, свої кампанії у Twitter припинили фармвиробник Merck, виробник сухих сніданків Kellogg's та телекомунікаційна компанія Verizon.
Незважаючи на те, що Маск намагається зменшити витрати та знайти альтернативні джерела доходу для Twitter, соцмережа, як і раніше, досить сильно залежить від реклами, зазначає WP. Минулого року майже 90% доходу компанії, що становив $5 млрд, припало на рекламу. Решту компанія заробила на ліцензуванні та інших послугах.
За підрахунками видання, десятки провідних рекламодавців Twitter, включаючи 14 компаній із топ-50, припинили розміщувати рекламу протягом кількох тижнів після покупки соцмережі Маском. Наприклад, реклама автомобілів Jeep та продукції компанії Mars не з'являлася на платформі з 7 листопада.
"Компанія Mars почала призупиняти рекламну діяльність у Twitter наприкінці вересня, коли ми дізналися про деякі інциденти, пов'язані з безпекою бренду", - пояснив представник компанії.
Крім того, свої кампанії у Twitter припинили фармвиробник Merck, виробник сухих сніданків Kellogg's та телекомунікаційна компанія Verizon.
Незважаючи на те, що Маск намагається зменшити витрати та знайти альтернативні джерела доходу для Twitter, соцмережа, як і раніше, досить сильно залежить від реклами, зазначає WP. Минулого року майже 90% доходу компанії, що становив $5 млрд, припало на рекламу. Решту компанія заробила на ліцензуванні та інших послугах.