“Бабусю, дідусю, вакцинуйтеся!”: ЮНІСЕФ звернувся до літніх людей з майбутнього

Креативна кампанія вакцинації від COVID-19 для аудиторії 60+ від ЮНІСЕФ та креаторів платформи Taker | Maker.

Комментарии 861

Бекграунд

У березні 2021 дослідницька агенція Info Sapiens на замовлення ЮНІСЕФ провела дослідження громадської думки про ставлення до вакцинації від COVID-19. У телефонному опитуванні взяли участь 2027 людей віком 18+, жінки та чоловіки з усіх регіонів України (за винятком АР Крим і непідконтрольних територій Донецької та Луганської областей).

Увагу команди ЮНІСЕФ привернула статистика група віком 60+. Ця аудиторія найбільше за інші боїться COVID-19 (50%). Та не дивлячись на це, 29% вибірково ставиться до вакцин, 26% більше бояться побічних реакцій вакцини, ніж самої хвороби, 38% сумніваюсь в якості вакцин, які закупила Україна. А серед тих, хто бажає вакцинуватися (в тому числі лише певною вакциною) зізналися, що у них немає великого бажання це робити, хоча вони усвідомлюють цю необхідність.

На той момент на аудиторію 60+ в Україні вже було проведено декілька інформаційних кампаній, проте креативну рекламу у комунікації з ними не використовували.

Задача

Подолати високі показники негативного ставлення до вакцинації команда ЮНІСЕФ вирішила за допомогою креативу. Щоб підібрати креативну пару — дизайнера та копірайтера — звернулися до Taker | Maker, першої в Україні платформи контент креаторів. Їхнім завданням стало створення концепції кампанії та креативних матеріалів. З огляду на аудиторію, команда ЮНІСЕФ порадила креаторам використовувати фото людей.

Рішення

Креативна пара почала роботу з дебрифінгу з представниками ЮНІСЕФ, подальшого вивчення висновків дослідження та матеріалів попередніх інформаційних кампаній вакцинації. Це дало можливість систематизувати інформацію та заглибитися в інсайти аудиторії. За 3 дні креативна пара поділилася першими концепціями. Після коментарів ЮНІСЕФ, креативники Taker | Maker за 4 дні повернулися з концепціями кі віжуала. І ще за 2 дні після затвердження одного з варіантів, була готова серія з 6 фінальних постерів всієї креативної кампанії.

Основна ідея — звернутися до літніх людей з майбутнього. Креативники Taker | Maker уявили, що умовні правнуки/правнучки, онуки/онучки за допомогою глибоких інсайтів закликають бабусю чи дідуся вакцинуватися, аби ті вижили та побачилися з ними. “Бабусю, дідусю, вакцинуйтеся!” — це благання від дитини, що ще не народилася, аби його старенькі були вмотивовані хапатися за життя.

Результат

Креативну кампанію було розміщено у 24 областях України та Києві. Залучено 265 сітілайтів та 21 тисяча постерів форматом А4/А3 у 3303 пунктах вакцинації та

423 центрах масової вакцинації. Комунікація у Facebook охопила 9,5 млн людей.

За матеріалами прес-релізу
Обсудить с другими читателями:
Погода