Balenciaga «відміняють» через нові кампейни

16 листопада Balenciaga представив новий кампейн «Магазин подарунків Balenciaga» (Balenciaga Gift Shop), присвячений новій колекції товарів для дому. Після цього бренд почали критикувати за сексуалізацію дітей та пропаганду педофілії, які побачили в нових знімках. Тепер команда та амбасадори виходять з коментарями щодо ситуації, а Balenciaga планують судитися з компанією, яка працювала над кампейном. DTF Magazine розповідає хронологію подій

Коментарі 972
Balenciaga представляє новий кампейн Gift Shop

16 листопада бренд показав перші знімки з новими товарами для лінії Object — в колекції Balenciaga Gift Shop були представлені речі для дому з брендингом Balenciaga. Головними героями знімків стали діти, які позували поруч з чашками, тарілками та прикрасами Balenciaga, а в руках частина з них тримала іграшки-сумки плюшевих ведмедів, одягнених в чорні шкіряні портупеї.

Кампейн створив фотограв Габріель Галімберті, відомий своєю серією дитячих знімків Toy Stories, для якої він знімає дітей з різних країн світу в оточенні їхніх іграшок. За інформацією видання Insider, Balenciaga попросили Галімберті зняти для них кампейн саме в цій стилістиці, та уточнили, що нададуть для зйомок «речі в стилі панк».

Саме іграшки з портупеями стали причиною критики бренду: в аксесуарах люди знайшли відсилки до БДСМ-стилістики, які неприпустимо використовувати на фотографіях з дітьми. Спочатку заклики «відмінити» та бойкотувати Balenciaga, щоб «захистити дітей» почали з’являтись в Твіттері та TikTok, користувачі соцмереж також вимагали від бренду та фотографа пояснень щодо ситуації.

Британський блогер та інфлюенсер Олі Лондон, наприклад, почав публікувати ролики, в яких спалює речі Balenciaga.

Balenciaga випускає ще один новий кампейн

21 листопада, через п’ять днів після публікації кампейну Gift Shop, Balenciaga представив ще один кампейн Garde-Robe, присвячений новій весняній колекції. YouTube-блогерка Джун Лапін помітила, що на фоні сумки Balenciaga x adidas Hourglass на одній з фотографій, лежить судовий документ «про дитячу порнографію».
Одні користувачі соцмереж припустили, що це копія документу у справі «Ешкрофт проти Коаліції за свободу слова», за результатами якої у 2022 році Верховний суд США фактично відмінив заборону на «віртуальну дитячу порнографію», прийняту у 1996 році. Тоді суд постановив, що відтворена графічно чи змодельована за допомогою комп’ютерних технологій дитяча порнографія «не нанесла шкоди ні одній дитині», а закон 1996 року порушує гарантію свободи слова, передбачену Першою поправкою Конституції США.

Інші припустили, що на знімку з кампейну лежить сторінка з судової справи 2008 року «США проти Вільямса», яка, навпаки, криміналізувала розповсюдження дитячої порнографії та посилила покарання за сексуальну експлуатацію та насильство до дітей. Пізніше в Balenciaga підтвердили, що на фотографії був зображений саме цей документ.

На іншому фото з кампейну Garde-Robe за участі акторки Ізабель Юппер можна побачити на фоні альбом бельгійського художника Міхаеля Борреманса. Серед робіт, представлених у книзі, є картини із зображенням оголених дітей.
Фотограф Габріель Галімберті публікує коментар

24 листопада фотограф Габріель Галімберті опублікував в Інстаграмі коментар щодо ситуації з кампейном Gift Shop. Він стверджує, що, як майже всі фотографи під час комерційних зйомок, «не мав права обирати аксесуари, моделей чи те, як поєднувати їх», а лише виконував прохання Balenciaga зробити певні фото у його фірмовій стилістиці.

«Я підозрюю, що будь-яка людина, схильна до педофілії, шукає подібний контент в інтернеті й, нажаль, має легкий доступ до зображень, абсолютно відмінних від моїх, абсолютно відвертих у своєму жахливому вмісті. Подібні звинувачення, спрямовані в неправильному напрямку, відволікають увагу від справжньої проблеми та справжніх злочинців», — додав Габріель.
Завершуючи пост Галімберті уточнив, що не знімав другий кампейн, в якому використали документ з Верховного суду США.

«Цей знімок був зроблений для іншої серії та з іншими людьми, його помилково пов’язали з моїми фотографіями», — написав він.

Balenciaga публікує офіційний коментар

24 листопада Balenciaga опублікували першу офіційну відповідь на критику Balenciaga, після того, як всі опубліковані раніше фотографії за участі дітей вже були видалені.

В бренді вибачились за кампейн за участі дітей та заявили, що «плюшеві сумки-ведмеді взагалі не мали потрапити їм до рук».

За декілька годин команда бренду опублікувала ще одне вибачення в Інстаграм-сторіз, тепер щодо ситуації з другим кампейном Garde-Robe.

«Просимо вибачення за демонстрацію тривожних документів у нашій кампанії. Ми дуже серйозно ставимося до цього питання та подаємо до суду на тих, хто відповідав за створення кампейнів та використання несанкціонованих аксесуарів на фотосесії. Ми рішуче засуджуємо жорстоке поводження з дітьми в будь-якій формі. Ми виступаємо за безпеку та благополуччя дітей», — цитує Balenciaga видання The New York Times.

28 листопада Balenciaga поєднали в загальному пості всі пояснення щодо обох кампейнів.

В Balenciaga ще раз пояснили, що відповідальність за вибір аксесуарів для кампейну за участі дітей повністю лежить на їхній команді, а відповідальність за використання судових документів в Garde-Robe нестиме «третя компанія». Вони додали, що надалі проведуть ревізію в організаційних ланках бренду та «проведуть реорганізацію креативних процесів», щоб більше не допускати подібних ситуацій, а також співпрацюватимуть з організаціями, що займають захистом прав дітей.

«Це стало результатом недбалості, на яку ми вже подали скаргу. Проте, ми несемо повну відповідальність за відсутність нагляду та контролю за документами, використаними на фоні [знімків]», — говориться в заяві бренду.
У пості Balenciaga також уточнили, що на знімках для Garde-Robe використовувались юридично затверджені копії судових документів: «Це мали б бути фейкові офісні документи, проте вони виявились справжніми та юридично затвердженими і, швидше за все, надійшли в якості реквізиту зі зйомок якоїсь телевізійної драми».

Видання The New York Times, посилаючись на слова адвоката художника-постановника кампейну Garde-Robe Ніколаса Де Жардіна, пише, що документи «були в одному з численних ящиків реквізиту», орендованого в однієї з компаній.

Адвокат уточнила, що ситуація точно не пов’язана з якоюсь «зловмисною схемою». Вона додала, що представники Balenciaga були присутні на майданчику під час зйомок та бачили всі використані для фотографій документи, а Де Жардін як декоратор не відповідав за вибір образів на зйомці.

BALENCIAGA ПОДАЄ ДО СУДУ25 листопада Balenciaga подав документи до суду Нью-Йорка. Команда бренду вимагає відшкодувати 25 мільйонів доларів у продюсерської компанії North Six і художника-постановника Ніколаса Де Жардіна, які займались створенням кампейну Garde-Robe.

У поданих до суду документах Balenciaga стверджується, що North Six та Ніколас Де Жардін вчинили «нез’ясовні дії та бездіяльність», які були «зловмисними або, принаймні, надзвичайно безрозсудними». Так бренд заявив, що документи були розміщені на фотографіях Garde-Robe без їхнього відома та в результаті призвели до хибних асоціацій між Balenciaga та дитячою порнографією.

Раніше North Six працювала над багатьма кампейнами Balenciaga. Видання The New York Times зв’язалось з North Six, щоб отримати коментарі щодо ситуації, проте представники компанії відмовились відповідати на запитання.

Кім Кардаш’ян коментує ситуацію

Під час критики кампейну Gift Shop користувачі соцільних мереж неодноразово закликали Кім Кардаш’ян, як одну з головних амабасадорок бренду, прокоментувати ситуацію. В деяких постах їй нагадали, що «мовчання прирівнюється до згоди з діями бренду».

27 листопада Кім опублікувала перший коментар щодо цього. Вона пояснила, що зберігала мовчання не через байдужість до ситуації, а через бажання спочатку обговорити цю тему з Balenciaga та «спробувати зрозуміти, як подібне могло статись».

«Як мати чотирьох дітей, я була вражена подібними тривожними зображеннями. До безпеки дітей потрібно ставитись з високою повагою, а будь-які спроби нормалізувати жорстоке поводження з дітьми будь-якого роду не повинні мати місця в нашому суспільстві — і крапка».

Business of Fashion скасував нагороду для Демни Гвасалії

28 листопада видання Business of Fashion скасувало нагороду Global VOICES Award, яку на початку 2022 року воно планувало присудити креативному директору Balenciaga Демні Гвасалії. Щороку видання нагороджує нею ключових діячів в індустрії моди.

В редакції Business of Fashion заявили, що «безпека дітей є найвищою цінністю» і, вони, разом з багатьма іншими людьми, «намагаються дізнатися правду про те, як діти опинились в одному кадрі з БДСМ-аксесуарами».
У Business of Fashion уточнили, що запросили до себе керівників Balenciaga, щоб прояснити ситуацію, проте представники бренду запрошення відхилили.

За матеріалами https://donttakefake.com
Обговорити з іншими читачами:
Погода