Модний дім Balenciaga видалив свій акаунт у соцмережі Twitter, пише Business of Fashion. Balenciaga став першим великим фешн-брендом, який залишив платформу через зміни у політиці соцмережі, які запровадив її новий власник — американський підприємець Ілон Маск.
"Бренд відмовився коментувати цей крок, але підтвердив, що видалив свою сторінку з платформи", - зазначає видання. За його даними, обліковий запис Balenciaga в Twitter мав близько 950 тис. підписників.
Після завершення Маском угоди з купівлі Twitter, масових звільнень у компанії, а також пропозицією надавати користувачам галочки верифікації за гроші, великі бренди почали припиняти рекламні кампанії на майданчику.
sostav.ua
"Бренд відмовився коментувати цей крок, але підтвердив, що видалив свою сторінку з платформи", - зазначає видання. За його даними, обліковий запис Balenciaga в Twitter мав близько 950 тис. підписників.
Після завершення Маском угоди з купівлі Twitter, масових звільнень у компанії, а також пропозицією надавати користувачам галочки верифікації за гроші, великі бренди почали припиняти рекламні кампанії на майданчику.
sostav.ua