Bambuk Production та BURO Creative Lab відзняли digital показ для українського бренду

Bambuk Production, що входить до складу агенції Bambuk Design Studio спільно з BURO Creative Lab, стали творчим партнером бренду Bevza та відзняли перший масштабний digital показ в рамках NYFW

Комментарии 1416

За реалізацію візуальної концепції ролику відповідав режисер fashion-фільмів Ігор Стеколенко, а арт-директором проекту стала авторка самої колекції — Світлана Бевза.

Основна ідея — зародження чогось нового після глобальних змін, викликаних пандемією. Для того, щоб втілити творчий задум, була знайдена найбільша в Україні циклорама, яка символізувала чистий аркуш паперу, з якого все і починається.

Ігор Стеколенко, співзасновник BURO Creative Lab, режисер проекту:

“Робота була абсолютно змістовною і вільною у творчих проявах команди. Візуальна основа відео закладена в ідейній ДНК колекції — "чистий аркуш", "вихідна точка", "початок", так ми пояснювали собі фактуру візуального ряду.”

Марта Родіонова, co-founder Bambuk Production, продюсерка:

“Першочергово, ми розглядали варіант аутсайд-зйомки в полі, адже колекція  —  відсилання  до української культури та цінностей. В перспективі, нескінченні засніжені простори донесли б ключове повідомлення дизайнерки, але через температуру повітря, короткий світловий день і неможливість контролювати погоду в принципі, нам довелося від ідеї відмовитися. В рамках локейшн скаутингу, команда також їздила на Київське море, але локація мала більш скандинавський напрямок. Все ж таки, саме на закритому майданчику нам вдалося повністю передати дух колекції”.

Головною музичною темою відео стала знана у всьому світі мелодія “Щедрик" в інтерпретації  продюсерки  Nastya Vogan.  

 Загалом, без урахування моделей, в проекті було залучено 50 осіб.

 video
За матеріалами прес-релізу
Обсудить с другими читателями:
Погода