Banda розповіла про чіпси Chipster’s, які подарують тобі справжній ч-ч-чил-час

Banda створила новий дизайн та комунікацію для CHIPSTER'S

Комментарии 1173
Ч-ч-чил-час

Тільки уявіть: ви тільки-но вмостилися на дивані, ніжки ніжно звисають макаронами вниз, ноут із серіальчиком заряджений на успіх, і бе-е-ем! Телефонний теракт: “Саш, треба терміново макети переробити”. І так. Кожен. Раз. Здається, щойно ви почали чилити вмикається тривожне табло у всіх, кому від тебе щось треба. А ви не хочете “треба” – ви хочете почилити.
Із цієї правди з’явилася стратегія Banda для нової кампанії Chipster’s: чіпси, які прикриють тебе від хоботів. Чіпси, які подарують тобі справжній ч-ч-чил-час.

Чилові пачки

Робота почалася з дизайну упаковок. На полицях з чипсами в супермаркетах більшість пачок строкаті та складні.

Тож дизайнери агентства попрацювали наж тим, щоб зробили логотип простішим та сильнішим, щоб чіпси можна було легко впізнати серед купи інших. Оновлений лого розмістили на чистих і яскравих однотонних фонах. Ось так:
Коли справа дійшла до візуалізації смаків, креативники знову зробили все інакше. Замість ідеально нарізаної картопельки пачкам додали індивідуальності. Тому створили прості ілюстрації з руками, які елегантно тримають смачно сфотканого краба, шматик сиру та інші елементи.

Чипсонна поезія

Так а руки чиї? Усі руки ведуть на задній бік пачки, де релаксує наш герой. Йому нарешті вдалось почилити, тому він радує нас своєю поезією, яка присвячена смакам Chipster’s.
І про мерч не забули:
У ТБ-роликах ми вирішили показати ту саму ситуацію, коли ви вже готові нестися на хвилях в океан чилу, але хтось намагається відправити вас в море напрягів. На допомогу нашим героям приходить рятувальник від хоботів, мужчина-транквілізатор, людина-загадка та сертифікований чоловік-магніт – Чилер. Він з’являється саме тоді, коли хтось не дає тобі злитися з диваном.
 video
ГК Snack Production

Директор з маркетингу – Євген Разуваєв
Креативний директор – Ольга Смоліна
Заступник директора з управління брендами – Світлана Кучерова
Бренд-менеджер – Аліна Лошинська-Тарасевич
Начальник сектора дизайну – Андрій Білоус
Креативний менеджер-копірайтер – Анна Осадченко

Banda

Creative Director – Тарас ДзендровськийHead of Strategy – Настя Маркова
Strategist – Микита Тригуб
Art Directors – Олексій Дивисенко, Катерина Ткаченко
Senior Copywriter – Анастасія Бурганова
Junior Copywriter – Олеся Бондар
Senior Designer – Юра Русовський
Junior Designer – Кристина Фощай
Team Leader – Женя Дворецька
Junior Project Manager – Альона Зикова

23/32 films

Executive Producer – Lesya Sichkina
Director – Shiny Brilliantstar
Producer – Mariya Panasyuk
DoP – Evgeniy Gubrenko
1st AD – Alina Krasnyanskaya
Set Designer – Elena Yemelyanova
Casting Director – Karina Melnichenko
Style – Stanislav Ralko
Make up –Elena Karpeniuk
SFX Mockups – Alexander Magdych
Production Manager – Denis Kumeiko
Edit – Viktoria Dvornikova
Color Grading – Dmytro Vasylenko
Postproduction Producer – Maksym Kobzystyi

Danylchenko studio

Фотограф – Ярослав Данильченко
Асистент фотографа – Володимир Панкевич
Фуд стиліст – Наталя Зубенко
Продюсер – Ксенія Тарнопольська

Big Fish House

Art Director — Митя Прохоров
Head of Design — Юля Гладиренко
Designer — Святослав Знаєшев

За матеріалами прес-релізу
Обсудить с другими читателями:
Погода
Effie