banda розповіла справжній лайфхак — що купувати на Prom

Після того, як banda разом із Prom зробили повний комунікаційний перезапуск бренду, настала черга другої кампанії.

Комментарии 1051

В ній агентство мало розповісти, що купувати на Prom — це справжній лайфхак. Там продають не величезні корпорації, а власники маленьких та середніх магазинів. Тому й ціни людські. Можна всім потрібним закупитися та зекономити. 

Передати відчуття лайфхаку

У комунікації Prom хотілося передати це відчуття лайфхаку. Той момент, коли завдяки хорошій ціні вистачило і на те, що потрібно, і на те, що хочеться. Креативники записали цю думку, перечитали та зрозуміли, що вона звучить як типова фраза з мемів про “це відчуття, коли…” або “цей неповторний момент…”. Ви точно такі багато разів бачили.

Ми люди прості: придумали ідею — зробили кампанію

Так banda разом із командою Prom вирішили зробити з відчуття лайфхаку під час покупки мем. І вийшла ціла рекламна мем-кампанія. 

Про «цей неповторний момент, коли взяв і те, що потрібно, і те, що хочеться» розказали у роликах на ТБ та в YouTube. 

А ще команда зробила банери, які виглядають не як банери, а як меми, та записала радіоролики про "це знайоме відчуття, коли...".

 video
 video
 video
 video
За матеріалами прес-релізу
Обсудить с другими читателями:
Погода