"Дмитрук" робить свої Кабаноси без додавання домішок, барвників, фосфатів, глутаматів, а щоби вони могли зберігатися 90 днів без холодильника, використовує технологію екстра-сушки.
Завданням banda було знайти ідею, що матиме силу зупинити людину під час скролу стрічки, й розповісти їй про це.
Так народився персонаж ЦейГолуб – лімітована серія магнітів на холодильник у вигляді голови голуба. ЦейГолуб є головним героєм кампанії і в усіх матеріалах подається наче інноваційний гаджет.
"Кабаноси вже досить добре відомі. Думаємо, що реклама якоїсь нової, нехай жартівливої, речі привертає більше уваги, ніж просто креативний сценарій про вже знайомий бренд" – креативний директор banda agency, Максим Борітко.
За матеріалами пресрелізу