Про ЦА і треш-контент
Dragon - це енергетик для молодих людей 16-25 років з купою повсякденних турбот: навчання, робота, курси, вечірки, вигул собаки, побутові питання, соціальні мережі. Так, соцмережі: TikTok треба зняти, фото для Instagram обробити, відео в stories опублікувати ... Загалом, багато всього, що вимагає багато енергії. І не кожен знає, що Dragon вирішує це питання!
Виходячи з інтересів нашої цільової аудиторії, логічно було зробити соціальні мережі головним місцем, де ми розповімо про напій. А так як сучасна молодь відпочиває, не тільки скролячи стрічку, а й надихаючись і заряджаючись усіляким треш-контентом, ми створили для них треш-кампанію від Dragon. Таку, що неможливо перестати дивитися, тому що хочеш зрозуміти: «Що відбувається взагалі ???».
Ідея
Раз у Джорджа Мартіна вже є мати драконів, то у Dragon Energy Drink повинен бути реальний батя! Який покаже нам яйце, з якого висидить Dragon. У буквальному сенсі. І так ми запустили проєкт #батьдракона.
Реалізація
Ми створили три величезних яйця і «підкинули» їх лідерам думок: Олексію Дурнєву, Максиму «Фізруку» Сосновському і Антону Скуратову, щоб ті висиділи яйце і стали батями драконів. Причому досить енергійними батями! Протягом двох тижнів лідери думок супроводжували яйце, кожен день і де б вони не були (на дачі, в транспорті, на роботі, навчанні ... всюди!)
Все, що відбувається вони викладали в Instagram:
- транслювали своє життя з яйцем;
- періодично проводили активації з підписниками за допомогою опитувань і голосувань в stories, наприклад: «Як назвати яйце?»;
- та іноді ненав'язливо інтегрували продукт у свій контент;
Але до моменту вилуплення ми і лідери думок не розповідали, що це за яйце і хто з'явиться на світ.
Лідери думок так вжилися в роль бать, що навіть вдарилися в забобони і звичаї. Наприклад, закривали стікером обличчя яйцю. А один бать навіть похрестив його!
Після того, як всі яйця вилупилися і на світ з'явилися пляшки Dragon, наші герої змонтували «батьківські» ролики, щоб згадати найяскравіші моменти батьківства. І як раз у цих відео ми вже показали бренд.
Результати
З найперших публікацій аудиторія дуже зацікавилася тим, що відбувається. Вони активно коментували, задавали питання, ділилися своїми здогадками і навіть давали поради з висиджування яєць.
За підсумком кампанії ми охопили 3 780 000 користувачів, отримали більш 180 000 реакцій і висиділи трьох драконів!