Чому це важливо?
Хоча ігри зазвичай асоціюються з молодою, здебільшого чоловічою аудиторією, реальна картина має зовсім інший вигляд. Оскільки найстаршим представникам міленіалів нині близько 40 років, і досить часто вони зростали на іграх, вони не рідко відчувають таку ж жагу до цієї розваги, як і діти.
Основні факти і статистика
Дані компанії Activision Blizzard, яка спеціалізується на іграх та кіберспорті, представлені на Cannes Lions Live, свідчать про те, що батьки є важливою ланкою у геймерському просторі:
- 20% геймерів складають батьки-чоловіки, і половина з них відвідували або дивились турніри з кіберспорту.
- 58% «татусів-геймерів» стверджують, що люди запитують їхньої поради під час придбання продукції чи послуг.
- В США 71% мам грають в ігри, оскільки така розвага допомагає їм розслабитися та покращує настрій.
- «Матусі-геймери» дивляться більше розважальних програм, ніж ті, хто не захоплюються іграми, а три чверті з них кожного дня користуються соціальними мережами.
- Вони також частіше розповідають деталі свого ігрового досвіду друзям та членам родини, оскільки такий вид дозвілля можна вважати формою соціального зв’язку. Ігри також допомагають їм знаходити спільну мову з дітьми.
- 50% мам-геймерів дають поради своїм друзям щодо покупок.
Переклад матеріалу підготувало бюро перекладів та локалізації Workogram .
sostav.ua