Батьки – це важлива частина геймерської аудиторії

За даними дослідження компанії Activision Blizzard, батьки можуть стати доволі вигідною частиною геймерської аудиторії, якщо маркетологи приділятимуть їм більше уваги.

Комментарии 1721

Чому це важливо?

Хоча ігри зазвичай асоціюються з молодою, здебільшого чоловічою аудиторією, реальна картина має зовсім інший вигляд. Оскільки найстаршим представникам міленіалів нині близько 40 років, і досить часто вони зростали на іграх, вони не рідко відчувають таку ж жагу до цієї розваги, як і діти. 

Основні факти і статистика

Дані компанії Activision Blizzard, яка спеціалізується на іграх та кіберспорті, представлені на Cannes Lions Live, свідчать про те, що батьки є важливою ланкою у геймерському просторі:

- 20% геймерів складають батьки-чоловіки, і половина з них відвідували або дивились турніри з кіберспорту.

- 58% «татусів-геймерів» стверджують, що люди запитують їхньої поради під час придбання продукції чи послуг.

- В США 71% мам грають в ігри, оскільки така розвага допомагає їм розслабитися та покращує настрій.

- «Матусі-геймери» дивляться більше розважальних програм, ніж ті, хто не захоплюються іграми, а три чверті з них кожного дня користуються соціальними мережами.

- Вони також частіше розповідають деталі свого ігрового досвіду друзям та членам родини, оскільки такий вид дозвілля можна вважати формою соціального зв’язку. Ігри також допомагають їм знаходити спільну мову з дітьми. 

- 50% мам-геймерів дають поради своїм друзям щодо покупок.

Переклад матеріалу підготувало бюро перекладів та локалізації Workogram .

sostav.ua

Обсудить с другими читателями:
Погода