BBDO Ukraine розповіли, як створювали новий бренд для AB InBev Efes Україна

Знайомтесь — новий сидр від AB InBev Efes Україна. У нього непросте завдання — бути достатньо модним, щоб залишатись актуальним для більш традиційної та для нової молодої аудиторії, яка дуже цінує натуральність. І не забудемо про те, що полиця — й так насичена сидрами.

Комментарии 1031

Джонатан, Паперівка та Сніговий кальвіль — ці популярні сорти українських яблук, зібрані в садах Західної України — основа сировини нового сидру.  

У BBDO Ukraine вивчили кожен з них (особливості вигину листочків, пігментацію шкірки) і cклали власний рейтинг соковитості. Адже необхідно було придумати новому сидру ім’я, легенду, а також розробити дизайн упаковки.

На основі правдивих продуктових переваг народилась ідея магічного Саду на Заході України. Саду, де зможеш приємно провести час, насолодитись переливами струмка чи тишею. Саду, де живуть схожі на пташок — фантастичні фруктові створіння. Сидр "Де Сад" — там, де відбувається неймовірне.

Команда агентства використала яскраві гравюрні ілюстрації — щоб "Де Сад" був помітним на полиці серед схожих один на одного сидрів, а пляшка вигідно виглядала в руці та викликала бажання розглядати найменші елементи.

За матеріалами прес-релізу
Обсудить с другими читателями:
Погода
Effie