BBDO Ukraine та "Жако" розповіли секрет легкості зефіру

Перша зефірна фабрика "Жако" та BBDO Ukraine запустили комунікацію для підтримки нового позиціонування

Комментарии 2094

Як легко десерти не залітали б до рота, та вони – важкі. Крім зефіру. І за складом, і за відчуттям: він – легкий. Тому і позиціонування у BBDO Ukraine розробили таке: "Жако" – легкість на десерт.

 video

Аби довести, що цей десерт – найлегший, агенція вирішила розказати правду. Без драматизації, гіперболізації та інших креативних технік. І просто передала історію, яку розповіла помічниця технолога Першої зефірної фабрики. За її словами – саме з неї все і почалось. Так десерти "Жако" набули легкості. Отже, слухайте:

Колись на фабриці "Жако"...

За матеріалами прес-релізу.

Обсудить с другими читателями:
Погода