Beefeater прославляє дух Лондона в новій глобальній кампанії

Торгова марка Beefeater запустила нову рекламну кампанію та інформаційну платформу під назвою «Дух Лондона».

Комментарии 1376

Ця різностороння кампанія спрямована на цільову аудиторію бренду – туристів міста – і присвячена культурі протиріч, яка панує в центрі міста і відображає суперечливі, енергійні, але такі гармонійні контрасти, які уособлюють весь досвід бренду Beefeater London Gin.

Кампанія почала свою роботу цього тижня і буде діяти протягом наступних 12 місяців по всьому світу приблизно на 25 ринках. Вона охоплює телебачення, кіно, засоби зовнішньої реклами, носії ЗМІ у громадських місцях, цифрові дисплеї, відеоролики, рекламу в Інтернеті та соціальні мережі. Орієнтуючись на туристів, які можуть гідно оцінити увесь шквал емоцій від життя у місті, кампанія несе в собі саме ту нестримну енергію, яка виникає під час поєднання неочікуваних контрастів.

Переклад матеріалу підготувало бюро перекладів та локалізації Workogram.

 video
sostav.ua
Обсудить с другими читателями:
Погода
Effie