Оскароносний актор і режисер Бен Аффлек знявся в рекламі мережі кав'ярень із пончиками Dunkin' Donuts, зігравши співробітника компанії, який доставляє пончики до місцевої пожежної частини після того, як обслужив клієнтів у кав'ярні Медфорда в образі баристи.
Випадкові перехожі, які стали свідками зйомок, здивувалися чимало, побачивши знаменитість. Спочатку Бен через вікно обслужив кількох клієнтів, а потім у фірмовій футболці під чорним пальто та джинсах приніс рятувальникам кілька коробок із пончиками та різними напоями з кофеїном.
Знімальна група йшла за ним всюди, поки він роздавав каву з льодом і розмовляв з пожежниками, які працюють у Медфорді, приблизно за п'ять миль від його рідного міста Кембриджа, штат Массачусетс.
Сценарій до ролика Аффлек написав особисто, виступивши його режисером та зігравши головну роль.
"Бен любив Dunkin роками, і це партнерство не могло бути досконалішим. Він був дуже зацікавлений у всьому процесі і радий, що всі це бачать", — пише ET з посиланням на свої джерела.
За словами інсайдерів, актор був дуже захоплений кампанією та рекламою.
"Бен справді кумедний і харизматичний. Він змусив усіх сміятися на знімальному майданчику", – розповіли близькі до створення ролику люди.
Дженніфер Лопес, дружина Аффлека, вважає цей проєкт "приголомшливим і дуже його підтримує". Під час зйомок вона знаходилася поряд із чоловіком. Більше того, знаменитість під'їхала до вікна роздачі на своєму розкішному авто, і Аффлек подарував їй кепку.
Випадкові перехожі, які стали свідками зйомок, здивувалися чимало, побачивши знаменитість. Спочатку Бен через вікно обслужив кількох клієнтів, а потім у фірмовій футболці під чорним пальто та джинсах приніс рятувальникам кілька коробок із пончиками та різними напоями з кофеїном.
Знімальна група йшла за ним всюди, поки він роздавав каву з льодом і розмовляв з пожежниками, які працюють у Медфорді, приблизно за п'ять миль від його рідного міста Кембриджа, штат Массачусетс.
Сценарій до ролика Аффлек написав особисто, виступивши його режисером та зігравши головну роль.
"Бен любив Dunkin роками, і це партнерство не могло бути досконалішим. Він був дуже зацікавлений у всьому процесі і радий, що всі це бачать", — пише ET з посиланням на свої джерела.
За словами інсайдерів, актор був дуже захоплений кампанією та рекламою.
"Бен справді кумедний і харизматичний. Він змусив усіх сміятися на знімальному майданчику", – розповіли близькі до створення ролику люди.
Дженніфер Лопес, дружина Аффлека, вважає цей проєкт "приголомшливим і дуже його підтримує". Під час зйомок вона знаходилася поряд із чоловіком. Більше того, знаменитість під'їхала до вікна роздачі на своєму розкішному авто, і Аффлек подарував їй кепку.
video
За матеріалами https://focus.ua/