Компанія агітує обирати відповідальне споживання та раціональність, показує власні торгові марки, яким дійсно довіряєш, витрачати час, кошти й енергію на добрі справи, улюблені хобі, роботу, розваги, абощо. Оптимізувати рутинні задачі? Це легко, якщо ви обираєте METRO!
«ОПТОКУЛЬТУРА для нас — це справжній лайфстайл та big idea, адже ми віримо, що майбутнє за спрощенням щоденних справ й розумним споживанням. На противагу імпульсивним візитам до магазинів, ми пропонуємо заплановані закупки в одному місці. Замість експериментів з постачальниками — перевірені марки, такі як власна продукція METRO. ОПТОКУЛЬТУРА — це не лише фінансова економія завдяки потрійному ціннику, а й сучасна модель життя та ведення бізнесу, що дозволяє оптимізувати цінний час, уникнути зайвих витрат й вивільнити потрібний ресурс. Як професійним клієнтам так і роздрібним споживачам.
Сьогодні ми раді презентувати вже другий етап кампанії та показати три нових відео, створених разом з режисером Олегом Томіним, оператором Антоном Фурсою та командою IAMIDEA. У першому релізі кампанії ми знайомили клієнтів з ключовими перевагами METRO та пояснювали, як працює ОПТОКУЛЬТУРА. У другому релізі ми вже показали у житті самих наших клієнтів – рестораторів, роздрібних покупців та трейдерів. Тут ми поєднали актуальні теми сьогодення, важливі думки про волонтерство й добрі справи, основні ідеї, об’єднані ОПТОКУЛЬТУРОЮ, та легкий вайб. Адже з METRO — простіше», — розповідає директор з маркетингу METRO Україна Павло Кожухар.
В трьох динамічних роликах головні герої завдяки ОПТОКУЛЬТУРІ звільняють час для бізнесу та дому. Більше покупок в METRO та власних марок бренду — менше сумнівів, часу й витрат — більше донатів, неперевершених страв та можливостей займатись улюбленою справою.
«На одній зустрічі ми прийшли до того, що METRO настільки раціональний, що викликає цим справжню емоцію. В серії роликів ми візуалізували цю особливість METRO. Перша частина відео – суто раціональна покупка в METRO, яка економить час, енергію та гроші.
А вже друга частина відео – емоція, яка була викликана цією раціональністю. Емоція від власної справи, від реально добрих вчинків, та емоції від часу з рідними.», – розповідає creative lead IAMIDEA Горбенко Дмитро.
Ну що, гайда переглядати відеоролики METRO знову? Адже, з рештою: БІЛЬШЕ переглядів — ЦЕ МЕНШЕ неякісного дозвілля — ЦЕ БІЛЬШЕ насолоди.
За матеріалами пресрелізу