Беремо і робимо для Сергія та Марусі

Banda продовжує співпрацю з ПриватБанком

Комментарии 1005
Щодня в Приват пишуть і телефонують півмільйона людей

Станом на сьогодні у ПриватБанка налічується 22 мільйони клієнтів. Щодня вони надсилають у банк 430 тисяч звернень із питаннями, скаргами та проханнями. Це ще не враховуючи клієнтських коментарів у Фейсбуці та Інстаграмі, на кожний із яких також треба реагувати. І хоча служба підтримки відповідає на кожне звернення так швидко, як може, все одно здається, що Приват — це якась величезна махіна, до якої ніколи не допишешся.

Нейтралізувати негатив навколо банку

Якщо в людей за ці роки назбиралася купа незакритих питань, то треба на них обов’язково відповісти. Не тікати від своїх помилок, а зізнатися в них. Ми впевнені, що безглуздо починати розповідати, скільки всього Приват «бере і робить», не розібравшись із негативом, який накопичився навколо бренду.

«У великого бренду має бути достатньо сміливості, щоби відкритися та не боятися у своїй комунікації показати свою неідеальність. Тоді він стає ближчим до людей, перестає бути корпоративною махіною».

Самоіронія — наша головна зброя

Тож ми вирішили показати, що кожен баг за ці роки все ж таки був виправлений. І що ми взагалі вдячні за кожен негативний комент, бо він перетворився на позитивну зміну в роботі банку. Як і в нашій першій кампанії, ми подякували людям за критику та показали, як вона допомагає покращувати роботу Привата.
У нас вийшла смілива та самоіронічна кампанія. Бо самоіронія — це наша головна зброя. Саме здатність до самоіронії відрізняє на ринку справді сильні бренди, бренди-герої.
 video
 video
За матеріалами прес-релізу.
Обсудить с другими читателями:
Погода
Effie