«Бери силу Карпат» – новий слоган Карпатського йогурту компанії «Галичина»

Торгова марка «Галичина» розпочала нову комунікаційну кампанію, мета якої показати природне походження та користь чистого Карпатського йогурту. У підтримку цього створили серію відеороликів зі слоганом «Бери силу Карпат».

Комментарии 738

У роликах показана первозданність карпатської природи, яка є втіленням чистого вершкового смаку, натуральності (природна жирність) та корисності продукту (вміст білку). Це все атрибути свого українського йогурту – Карпатського.

Цього тижня на екранах українського телебачення вийшов другий відеоролик із серії «Бери силу Карпат», який розкриває природне походження та природну жирність Карпатського йогурту.

 video

«Мешканці українських Карпат мають багаті довголітні кисломолочні традиції. І вони були враховані при створенні рецептури Карпатського йогурту. Саме тому наш Карпатський йогурт не схожий на жоден інший, ні на грецький, ні на турецький. Це наш національний продукт. Без цукру, без штучних ароматизаторів і барвників. Наші традиції у сучасному виконанні. Природний, чистий, натуральний, вершковий», – розповіла директор з маркетингу молочної компанії «Галичина» Оксана Андрушків.

За словами Оксани Андрушків, слоган «Бери силу Карпат» нагадує, як про емоційні, так і про раціональні переваги продукту: «Карпати – це місце сили. Про це знають усі. Туди їдуть відновлюватись, надихатися та наповнюватися з усіх регіонів нашої країни. Сировина, з якої ми виготовляємо йогурт, надходить з карпатського регіону, рецептура також родом із того краю. Тому ті, хто не можуть наповнитися Карпатами, фізично відвідавши їх, зможуть це зробити, споживаючи наш йогурт».

Над відеороликами працювали:   CREATIVE: Group Head — Анна Розіна, copywriter — Віктор Тимошенко, Art director — Анна Кравченко. PRODUCTION: GVARDIYA PRODUCTION HOUSE.

Нагадаємо, у першому відеоролику із цієї серії розкрили перевагу природного вмісту білку у Карпатському йогурті.

 video
За матеріалами прес-релізу
Обсудить с другими читателями:
Effie
Погода