Цього року на Різдво нам просто не обійтись без вітрин місцевого супермаркету, переповнених солодощами Terry’s Chocolate Oranges. Рекламна агенція BETC фактично вдихнула нове життя у цей бренд, створивши для нього першу за десять років кампанію, в якій він позиціонується як частина ексцентричної британської культури на ряду з коргі, крокетом, Стоунхенджем, Лох-Несським чудовиськом, Гамлетом і поганою погодою.
Креативний директор агенції BETC, що належить до рекламної групи Havas, Розі Бардалес зазначила: «Terry’s Chocolate Orange – це не просто шоколад, це частина британського життя. Ми хотіли віддати йому належне, а також і всім іншим смачним творінням. Певна річ, ми отримали справжню насолоду». Може здатися, що в рекламі більше зображується як жителі інших країн приміряють на себе життя британців, аніж як вони самі себе бачать, проте вона повинна виділятися під час рекламної паузи.
Переклад матеріалу підготувало бюро перекладів та локалізації Workogram