BetterMe оновлює бренд для укріплення на американському ринку під візією нового Creative Brand Director

BetterMe, українська компанія, яка дбає про фізичне й ментальне здоров’я понад 110 мільйонів людей, працює над оновленням бачення бренду, переосмисленням бізнес-моделі та продуктової лінійки для користувачів по всьому світу, зокрема США.

Коментарі 1047

Для підсилення команди, роботу у ролі креативного директора бренду розпочинає Ярослав Лерман. Ярослав має багаторічний агентський досвід в Senate Agency та Isobar Ukraine на позиціях креативного директора та керівника креативною групою, співпрацював з багатьма міжнародними та локальними брендами, зокрема Puma, Vans, Panasonic, Activia, Pepsi, Coca-Cola, Robota.UA, Uklon.

”У 2023 наша команда сфокусована на масштабуванні бренду української компанії BetterMe у світі, зокрема для ринку США. Перед нами стоїть амбітна ціль — стати №1 healthcare компанією, що дійсно покращує життя мільйонів людей та має релевантну високу оцінку. Ми не хочемо побудувати другий Nike чи Apple, ми будуємо перший BetterMe. Саме тому розширюємо нашу комунікаційну команду, працюємо над сенсами та ідеями. Адже ідеї запалюють серця та рухають нас у майбутнє!” — коментує Вікторія Рєпа, СЕО & founder BetterMe.

Лерман увійде в команду директорки з PR та брендових комунікацій Наталі Литвин. Наразі, головним фокусом для Ярослава буде розробка наративів бренду BetterMe для американського ринку, їх візуальна репрезентація та подальший розвиток. Окрім флагманських складових екосистеми він також буде відповідати за бачення та дизайн продуктів у BetterMe Store, e-commerce проєкті компанії з товарами для здорового та активного способу життя. Перша повноцінна колекція одягу під його керівництвом вийде вже на початку 2023 року.

”Я в захваті від нового горизонту! Спостерігавши за BetterMe доволі довго, я неймовірно радий стати частиною команди саме на цьому етапі розвитку та формування бренду, продуктів та бачення компанії в цілому. Воно грунтується та переконанні, що люди мають отримувати не просто симпатичну обгортку, вони мають досягати своїх цілей завдяки конкретним інструментам. Зрозумілим, простим. Наступна сходинка BetterMe саме така: біоіндивідуальна, емпатична та ефективна. Адже здоров’я - це шлях, а не точка!” — коментує Ярослав Лерман, Creative Brand Director, BetterMe.

За матеріалами пресрелізу 

Обговорити з іншими читачами:
Погода