Bevza зняли рекламну кампанію на Київському морі

В основі колекції — ідея сталого дизайну

Комментарии 1243
Український бренд Bevza присвятив кампанію концепції sustainability. В колекції осінь/зима — 2020, яка була представлена на тижні моди у Нью-Йорку, використані перероблені матеріали. Трикотажні сукні й топи пошиті з вторинного поліестеру, створеного із пластикових пляшок, зібраних на дні океану. Частина колекції зшита з переробленого деніму.

Усі трикотажні матеріали схвалено Інститутом етики та екологічної сертифікації (ICEA), а також RCS100 — це означає, що текстиль відповідає стандарту декларування вторинної переробки. Етичне ставлення до природи і виробництва є однією з фундаментальних цінностей Bevza.

Бренд вірить, що мода не має існувати ціною життя нашої планети. В основі колекції — ідея сталого дизайну, а також поєднання стилю, елегантності та етичного споживання.

Кампанію зняли на Київському морі.
За матеріалами https://www.buro247.ua/
Обсудить с другими читателями:
Погода
Effie