Цього разу в Comfy вирішили зекономити на святому — на рекламі. Тому зняли ролики, які придумали романтична флористка з переходу Лариса Альбертівна та відважний таксист класичного Ланосу — Толік.
Все людям
Comfy завжди готові усю душеньку віддати своїм клієнтам. Якщо доставка холодильника, то прямо на 18-ий поверх, прямісінько на лінолеум. Якщо кредит то без переплат, і навіть якщо ви їм коробку “Вечірнього Києва” за це принесете, вони не приймуть. Але щоб щастячко тривало треба на чомусь економити, щоб не довелося економити на своїх клієнтах.
Найбюджетніша реклама
Оскільки влітку працювати зовсім не тойво, ми вирішили зекономити на святому. На рекламі. Тому перший ролик придумала Лариса Альбертівна. Серед квітучих бутонів розкішних троянд вона нам розповіла, як виглядає реклама Comfy в її рожевих мріях. Звісно Лариса хотіла 2137 серій, але в нас же бюджетна реклама.
Зовсім інакше виглядає реклама від фанату Тома Круза таксиста оливкового Ланоса —Толіка. А ще він погодився робити всі трюки самостійно. Опача!
Все людям
Comfy завжди готові усю душеньку віддати своїм клієнтам. Якщо доставка холодильника, то прямо на 18-ий поверх, прямісінько на лінолеум. Якщо кредит то без переплат, і навіть якщо ви їм коробку “Вечірнього Києва” за це принесете, вони не приймуть. Але щоб щастячко тривало треба на чомусь економити, щоб не довелося економити на своїх клієнтах.
Найбюджетніша реклама
Оскільки влітку працювати зовсім не тойво, ми вирішили зекономити на святому. На рекламі. Тому перший ролик придумала Лариса Альбертівна. Серед квітучих бутонів розкішних троянд вона нам розповіла, як виглядає реклама Comfy в її рожевих мріях. Звісно Лариса хотіла 2137 серій, але в нас же бюджетна реклама.
Зовсім інакше виглядає реклама від фанату Тома Круза таксиста оливкового Ланоса —Толіка. А ще він погодився робити всі трюки самостійно. Опача!
Comfy summer campaign (Larysa Albertivna)
За матеріалами прес-релізу