Головною метою фонду є забезпечення пріоритетних потреб різних категорій населення, що постраждали від воєнної агресії Росії.
Агенція вирішила, що слави в Україні вже достатньо. Зараз через війну Україна потребує реальної підтримки та гуманітарної допомоги. Це і стало основною ідеєю промо-ролику і айдентики фонду. Зараз у складний час допомога і донації допоможуть здолати ворога. Тому ключовим образом айдентики обрали веселку у синьо-жовтих кольорах, як символ благополуччя після похмурого дощу. Створений дизайн дуже спрощує сприйняття інформації, особливо такої складної, як збір коштів для постраждалих від війни.
Щоб привернути увагу до проблеми Bickerstaff також розробили банери з фотографіями з гарячих точок і закликом підтримки благодійного фонду.
Фонд приймає кошти як від небайдужих громадян України, так і від іноземних та українських організацій і країн.
Допомогти у закупівлі першочергових товарів і детальніше про фонд за посиланням.
Слава Україні!
За матеріалами пресрелізу