BigMedia запустила новий ООН проект на підтримку малого та середнього бізнесу в Україні

Сьогодні увесь світ є свідком радикальних змін. Пандемія змінила поведінку людей і споживчі настрої, вплинула на діяльність бізнесу, зайнятість, стійкі логістичні зв’язки, фінанси й економічну стабільність цілих країн. Ми зіткнулись із цілком новим досвідом, до якого неможливо було підготуватись.

Комментарии 1411

Стабільна діяльність українських підприємців, малого та середнього бізнесу є основою розвитку економіки, ринку й суспільства. І саме зараз український бізнес переживає непрості часи.

BigMedia (група компаній BigBoard Ukraine/JCDecaux), як соціально-відповідальна компанія, завжди декларувала необхідність та важливість об’єднання, взаємної підтримки та колаборації усіх учасників - бізнесу, влади, громадськості – заради спільного успіху та розвитку усієї екосистеми.

Саме тому, послідовно дотримуючись наших переконань та принципів, BigMedia ініціювала новий соціальний проект у зовнішній рекламі, спрямований на підтримку українських підприємців. Ми підтримуємо своїх - наших виробників і наших споживачів.

Проект «Наш бренд – наш тренд» стартував на діджитал екранах у Києві наприкінці червня. Партнером проекту стала команда Made in Ukraine, широко відома своїми успішними і цікавими проектами з популяризації українського продукту та українського бізнесу.

Ми хочемо, аби українських підприємців і українських брендів ставало більше. Це наша спільна справа. Наш тренд, який ми цілеспрямовано розвиватимемо.

Разом із проектом «Наш бренд – наш тренд» ми ставимо собі за мету підтримати діяльність локальних виробників, привернути увагу споживачів й збільшити знання українських брендів, забезпечивши інформаційну підтримку у зовнішній рекламі.

Ми розуміємо з якими складнощами зараз стикаються локальні виробники – наскільки важко  побудувати знання бренду, знайти бюджети на рекламу і розробку креативу, наскільки важко промотувати свою діяльність своїми силами, без підтримки.

Ми готові надати цю підтримку і запрошуємо українських підприємців до участі у проекті. «Наш бренд – наш тренд» - це спеціальні умови для просування українських брендів у зовнішній рекламі через готову комунікаційну платформу з набутим знанням та всебічна підтримка на усіх етапах.

Впевнені, що об’єднуючи наші знання і досвід, підтримуючи своїх і один одного, ми здатні долати будь-які виклики і досягати результату. І в умовах новітньої кризи та невизначеності український бізнес та українське суспільство, вже вкотре довели нашу здатність мобілізуватись й разом протистояти викликам. Адже благополуччя всієї країни і суспільства залежить від кожного з нас і тих зусиль, які ми докладаємо.

 video
За матеріалами прес-релізу
Обсудить с другими читателями:
Погода