Бізнес-лідери вживають заходів проти шкідливого онлайн-контенту

Ряд світових брендів, включаючи Mars, Procter & Gamble, Google, Adidas, Unilever і Lego, оголосили про план витравлювання шкідливого контенту в інтернеті.

Комментарии 1521
Як уточнює The Drum, виконання плану повинно привести до закриття доступу сумнівних платформ до рекламодавців.

У період з липня по вересень 2019 року YouTube, Facebook і Instagram видалили близько 620 мільйонів одиниць шкідливого контенту. Через трансформацію платформ в команди і інструменти велика частина цього контенту була видалена до того, як споживачі змогли побачити його. Проте, приблизно 9,2 мільйона одиниць шкідливого контенту все ще доходили до споживачів протягом цього 3-місячного періоду, що відповідає приблизно одному фрагменту шкідливого контенту в секунду.

Фактично це перша велика ініціатива Глобального альянсу за відповідальні медіа (GARM) - робочої групи Всесвітньої федерації рекламодавців. В цей альянс, створений в 2019 р увійшли десятки міжнародних брендів. Боротьба з пропагандою насильства та дискримінації на різних платформах - перша велика місія об'єднання.

Асоціація була створена в червні 2019 року Всесвітньою федерацією рекламодавців (WFA) в партнерстві із Асоціацією національних рекламодавців (АНР). Ініціатива як і раніше просувається WFA і об'єднує коаліцію, що представляє 97 мільярдів доларів в глобальних рекламних витратах через 39 рекламодавців, шість компаній-холдингів, сім провідних медійних платформ і сім галузевих асоціацій.

Коаліція прискорить прогрес завдяки тристороннього плану дій починаючи з червня.

Ця нова стратегія є головним кроком вперед до прискорення та інтеграції важливих зусиль щодо підвищення безпеки по всій ланцюгу постачання засобів масової інформації. Довгострокове бачення - сприяти зростанню та зв’язку суспільства на медіа-платформах, що підтримуються рекламою та надає можливість громадському діалогу. ГАВМ прагне зробити подальші сміливі кроки, які представляють вагомий внесок галузі у вирішення проблеми усунення шкідливого вмісту, доповнюючи підходи, які прийняли уряди та онлайн-платформи.

«Рекламодавці можуть грати унікальну роль у покращенні цифрової екосистеми, якою ми всі хочемо насолоджуватися. Зважаючи на те, що бренди фінансують багато платформ і постачальників контенту, ми можемо забезпечити, що суспільство отримує переваги підключення без тих недоліків, які, на жаль, також з'явилися. Ці перші кроки ГАВМ - це суттєвий крок у правильному напрямку, який принесе користь споживачам, суспільству та брендам. –  сказав Стефан Лорк, генеральний директор WFA.

«Настав час створити відповідальну мережу постачань засобів масової інформації, яка будується на 2030 рік - та функціонує таким чином, що є безпечним, ефективним, прозорим, підзвітним та належним чином модерується для всіх учасників, особливо для споживачів, яких ми обслуговуємо. Зважаючи на те, що в нашій індустрії є спільні зусилля у партнерстві з Глобальною асоціацією відповідальних медіа, ми можемо і повинні уникати підводних каменів минулого та складати курс на відповідальне майбутнє», - підсумував Марк Притчард, головний директор з бренду P&G.

The Drum зазначає, що бренди все частіше стикаються з тиском через те, на яких ресурсах вони розміщують рекламу. Самі платформи також відчувають відповідальність і вводять власні обмеження для боротьби з поширенням шкідливих відео і компаній. Зокрема, з липня по вересень 2019 р відеосервіс YouTube, соцмережа Facebook і Instagram видалили в цілому близько 620 млн одиниць неприйнятного контенту.

За матеріалами прес-релізу
Обсудить с другими читателями:
Погода
Effie