Благо бути вдома: людяність як маркетингова стратегія

Креативники агенції маркетингових комунікацій Brain Tank взяли участь у «зірковій» рекламній кампанії, яка змогла здивувати ще до її головної частини. Йдеться про кампанію для blago developer, одного з найбільших забудовників Івано-Франківська, партнерами й головними героями у якій виступили переможці цьогорічного Євробачення — учасники гурту Kalush Orchestra — Олег Псюк та КилимМен. Команда Brain Tank взяла на себе втілення у життя резонансних сюжетів цього кампейну.

Коментарі 1252

Ключовий інсайт всієї кампанії — туга за домом. З нею стикаються ті, хто виїхав за кордон, ті, хто шукає його у новому місці, а також ті, хто взагалі втратив свій дім. Фраза «благо бути вдома» набула глибшого сенсу, адже з початку війни з цією думкою зіткнувся практично кожен в Україні. Так, ключовою ідеєю кампанії стала емоція повернення додому.

«Де би я не був — не забуду дім...» — ця хітова пісня гурту Kalush була записана ще до початку активної фази війни, але саме зараз ці слова для мільйонів українців звучать найбільш потужно. Тому ідея девелопера створити колабу з Kalush не змусила на себе чекати, особливо з урахуванням того, що лідер гурту — Олег Псюк — сам родом із Франківщини. Рядки пісні й лягли в основу всієї рекламної кампанії.

А додатковий інтерес до неї, ба більше — неабиякий резонанс, був створений шляхом надзвичайно вдало вжитого класичного маркетингового прийому — тізингу.

Власне, було так: на рекламних постерах, на фоні одного з житлових кварталів blago developer, зображено чоловіка у впізнаваній рожевій панамі лідера Kalush — Олега Псюка. Але чоловіка сфотографовано зі спини, й вгадати, чи це дійсно лідер гурту Kalush — неможливо. Цей хід зі спиною повинен був викликати хайп. За задумом команди саме рожева панама, як популярний і самостійний атрибут бренду Kalush, мала виступити «на підігріві» перед головним кампейном з учасниками групи, але в результаті сталася справжня «пожежа». Завдяки резонансу у соціальних мережах величезний інтерес до рекламної кампанії виник ще до початку її головної частини.

 video

Наступним і головним етапом кампанії став рекламний ролик. Сюжет розкриває історію Олега Псюка, який після численних благодійних концертів на підтримку України, нарешті повертається додому у Франківськ.

Цей флайт був підкріплений потужною візуальною кампанією від Brain Tank. Борди, на яких Олег разом зі своїм другом та співучасником гурту — КилимМеном, з'явилися по всьому Івано-Франківську, де герої вже обличчям до глядачів зустрічають гостей у дворі житлового району Manhattan.

Наразі рекламна кампанія продовжується. Яким буде наступний флайт — глядачі побачать згодом. Але з упевненістю можна сказати одне: попри трагедію війни, країна продовжує жити та намагається повернутися до нормального ритму життя. Українські будівельники продовжують зводити житлові будинки, люди придивляються до квартир на новому місці, і ті з них, хто опинився у Франківську, раптом дізнаються, що у місті пропонують такий самий рівень комфорту та технологій, як у великих містах та навіть у Європі.

За матеріалами пресрелізу

Обговорити з іншими читачами:
Погода