Благодійність – це норма

Благодійний фонд «Твоя опора» спільно з Біржею соціальної реклами та при підтримці Інституту інформаційної безпеки запрошують рекламні агенції долучитися до створення соціальної реклами задля популяризації благодійності.

Комментарии 1408

Рекламна кампанія повинна бути спрямована на чітке пояснення суті, термінів, понять та популяризації культури благодійності в Україні. Ключовими відповідями на питання суспільства мають стати: чому потрібно допомагати і як це правильно робити? Це має  бути лаконічна і зрозуміла абсолютно всім інформація. Суспільство повинне вийти на єдине розуміння поняття благодійності.

Мета соціальної реклами — створити позитивний імідж благодійника, підвищити обізнаність суспільства про культуру благодійності та популяризувати системну благодійність на противагу ситуативній. Необхідно пояснити українцям, які форми благодійності існують та як відрізнити шахраїв.

Креативні агенції запрошуються до участі в розробці комунікації та створення рекламної продукції.

Дедлайн надання пропозицій — 31 березня 2021 року.

Детальний бриф за посиланням: http://socialadvertising.com.ua/for-creators/2083/

З усіх питань звертайтеся: katerina.gaieva@socialadvertising.com.ua.

Обсудить с другими читателями:
Погода