Благодійний проєкт “Дитинство без війни” оновив логотип та айдентику

Благодійний проєкт “Дитинство без війни” оновив візуальну ідентичність. Змінився логотип, графічне оформлення, кольорова гамма. Розробники - незалежне креативне агентство TABASCO.

Коментарі 1350

Головна мета - показати, що проєкт розвивається, наповнюється сенсами, виходить на міжнародний рівень, стає відомим, відтак повинен мати «достойне» обличчя.

В основу оновленої айдентики закладені ключові цінності та прагнення проєкту “Дитинство без війни”. Save generation U - це те, що команда проєкту понад вісім місяців доносить світові, захищаючи українських сиріт.

Основний колір - синій  - символізує безпеку та спокій. Саме це благодійний проєкт прагне подарувати українським дітям-сиротам. А ще блакитний, як символ миру і жовтий - колір сонця та оптимізму.

Новий лого у вигляді скріпки символізує єднання зусиль команди “Дитинства без війни” і всих тих, хто допомагає - волонтерів, меценатів, благодійників, задля забезпечення дітей новим домом з мирним сонячним небом, домом без війни.

Головна місія благодійного проєкту - врятувати якомога більшу кількість дітей, адже вони і є майбутнє України. Діти не повинні бачити війну, вона лякає, калічить і нищить. А ще - вбиває мрії. Тому мріям потрібне безпечне місце. Оновлений лого - DREAMSHELTER - місце, де діти можуть бути впевнені, що їх мрії не знищать.

За матеріалами пресрелізу
Обговорити з іншими читачами:
Погода