Близько 10% трафіка онлайн-покупок нині надходить з соціальних мереж

Огляд трафіка з соціальних мереж на сайти цифрової торгівлі.

Комментарии 1688

У другому кварталі 2021 року близько десятої частини (8,9%) відвідувань сайтів цифрової торгівлі надходили з соціальних мереж, у порівнянні з 6,6% в третьому кварталі 2019 року.

Соціальні мережі стають все більш важливими для трафіка цифрової торгівлі на планшетах чи мобільних пристроях, зокрема частка трафіка сягає двозначного показника.

Соціальні мережі стають усе важливішим джерелом клієнтів для онлайн-продавців, про що свідчать світові дані індексу покупок Salesforce.

У другому кварталі 2021 року близько десятої частини (8,9%) відвідувань сайтів цифрової торгівлі надходили з соціальних мереж. Ця частка стрімко зросла за останні два роки з 6,6% у третьому кварталі 2019 року. Ймовірно, цей відсоток буде зростати і надалі, якщо врахувати роль темних соціальних платформ.

Цей показник виявився ще вищим для трафіка на мобільних пристроях і планшетах. Якщо розглядати відвідування сайтів цифрової торгівлі з планшета, 16% походять з соціальних мереж, що майже вдвічі більше ніж у третьому кварталі 2019 року. Для мобільних пристроїв 11,6% трафіка надходять з соціальних мереж.

За останні два роки зросло значення соціальної комерції, оскільки мережі Facebook, Instagram, Pinterest, Snapchat, TikTok та YouTube конкурують між собою. Бренди також усвідомлюють цю можливість, оскільки співпраця з інфлуенсерами і трансляція контенту в прямому ефірі стали популярними способами залучення аудиторії.

Проте вартість реклами в соціальних мережах і на платформах електронної торгівлі стрімко зростає, і це може спричинити труднощі для рекламодавців, які займаються торгівлею онлайн. Це особливо актуально, якщо враховувати той факт, що електронна торгівля стає усе більш конкурентоспроможною. Якщо маркетологи почнуть більше інвестувати, з’явиться нагальна потреба у переоцінці ролі бренда у цифровій торгівлі.

Переклад статті підготувало бюро перекладів та локалізації Workogram.

sostav.ua

Обсудить с другими читателями:
Погода