У Франківську дуже висока конкуренція в будівництві. Кількість нових квадратних метрів на одну особу більша, ніж у Києві. Виділятися серед такої маси забудов стає все складніше.
Житловий комплекс «Містечко Козацьке» будувався з 2017 року. Попередня комунікація віджила своє – потрібно було знайти нові шляхи привертання уваги.
Щоб допомогти розробити рекламну кампанію, забудовник звернувся до креативного агентства mirrolab.
Як завжди агентство спершу поспілкувалося з аудиторією. Це жителі наближених районів Івано-Франківська, які вперше купують квартиру в новобудові. З інтерв’ю та фокус-групи агентство зрозуміло – найцінніше це оточення. Люди, які житимуть навколо. І найкраще, щоб хтось був свій. Порадитись, поговорити, випити кави, дізнатися про забудовника, зайти в гості. Коли є свої – стає спокійніше.
Так і з’явилася ідея – бо тут свої.
Комунікацію поділили на кілька етапів. Агентство забрало лелеку з логотипу комплексу і перетворили його на бренд-героя – Бусько. Усі етапи комунікації поєднали слоганом “Бо тут свої”, який щоразу промовляв Бусько. Щоб зробити його привітним і затишним – малювали ніби від руки, як у добрих дитячих мультиках. Лелека оселився на яскравому червоному фоні, що повторює колір патерну на будинку. Це допомогло виділитися серед усього інформаційного шуму міста.
За 4 місяці кампанії, у непростий для нерухомості сезон, отримали такі результати:
- кількість цільових звернень у соціальних мережах зросла на 110%
- цільові звернення через сайт зросли на 133%
- цільові звернення у центр продажу зросли на 60%
За матеріалами прес-релізу