Body-positive кампанія «Щоденник шкіри» для Vichy від Havas Kyiv

Кожна жінка унікальна, і шкіра кожної жінки має свої особливості, створені самим життям — емоціями, подіями, подорожами, раптовими спалахами почуттів і спонтанними вчинками. Креативна агенція Havas Kyiv позитивно поглянула на особливості шкіри жінок в кампанії «Щоденник шкіри» для Vichy.

Коментарі 2000

В основу кампанії лягли чотири історії знаменитих жінок, чотири типи шкіри, чотири основні гами продуктів для догляду за шкірою Vichy. Особливості шкіри, що виникають унаслідок емоцій, часто радісних і позитивних, не повинні засмучувати жінок, адже це частина життєвого досвіду, згадки про приємні події. Жінка може радіти життю і собі, розуміючи свою неповторність — треба просто подбати про відповідні засоби догляду: «Хоч яка буде історія вашої шкіри, Vichy має рішення для кожної».

Ксенія Морозова, директор Havas Kyiv: «Хоча початкове завдання було досить прагматичним — розповсюдити 300 000 зразків продукції Vichy та донести місію марки — ми поставилися до нього креативно, зазирнувши глибше в потреби бренду, який вже два роки не комунікував зі споживачами. Ми створили емоційну іміджеву кампанію, яка розв’язала завдання більш високого рівня — створення і зміцнення зв’язків між брендом і його прихильницями».

Олександр Кулаков, креативний директор Havas Kyiv: «Ми перестали дивитися на skin marks, як на проблему. Героїні кампанії розказали про особливості своєї шкіри, до яких вони ставляться позитивно — адже це їхні власна історії. Завдяки цим живим прикладам нам вдалося пояснити призначення різних гам продукції Vichy, не вдаючись до складних наукових роз’яснень і сухої термінології, зробити їх зрозумілими й близькими».

Ознайомившись на сайті з історіями зірок, які чесно розповіли про особливості своєї шкіри, прихильниці бренду Vichy могли замовити власний «Щоденник шкіри» зі зразками продукції і порадами дерматолога, психолога, гінеколога-ендокринолога.

У реалізації цього комплексного проекту було задіяно декілька комунікаційних агенцій.

Агенція Havas Kyiv здійснювала креативне керівництво кампанією, в рамках якої розроблено 4 спеціальних каталоги, подарункові упаковки, POSM. Агенція Havas Engage втілила BTL-кампанію — на брендованих промо-стендах відвідувачки консультувалися із дерматологом і консультантом з краси, знайомилися із продукцією бренду, отримували свій «Щоденник шкіри».

Креативна команда

Vichy:

Brand manager  Олександра Синозацька

Senior product manager — Тетяна Кривошеєва


Havas Kyiv:

Managing Director — Ксенія Морозова

Creative Director — Олександр Кулаков

Client Service Director — Катерина Бурляй

Account Manager — Еля Альохіна

Havas Engage:

Managing Director — Володимир Зборовський

Account Manager — Юлія Гастуляк

За матеріалами прес-релізу

Обговорити з іншими читачами:
Погода