Бренд «Baltika 0» підтримав Віртуальну спортивну естафету SDG Relay

25 вересня відбувся перший віртуальний забіг SDG Relay у підтримку Цілей сталого розвитку ООН. Освіжаючим партнером заходу,що популяризує помірне та відповідальне споживання, став бренд «Baltika 0».

Комментарии 728

Мета забігу – привернути увагу громадськості та підтримати збір коштів на освітні програми для молодих українських підприємців у рамках Цілей сталого розвитку ООН. Організатори події запросили українські компанії та усіх небайдужих зробити вагомий внесок у майбутнє держави і долучитися до розвитку освітніх програм з інновацій та підприємництва для молоді України.

10 учасників естафети отримали місячний запас «Baltika 0». Переможців обрали рандомно за тегами #SDGRELAY2020 @SDGRelay #ACT4SDGs у соціальних мережах.

НУЛЬ безвідповідального споживання — одна зі стратегічних цілей програми зі сталого розвитку компанії Carlsberg Ukraine «ЦІЛЬ 4 НУЛІ: разом заради майбутнього», що базується на Цілі сталого розвитку ООН №3: Міцне здоров'я і благополуччя та має на меті популяризацію відповідального споживання пива. Тому ми постійно розширюємо асортимент безалкогольної продукції, аби у споживача завжди була альтернатива вибору. Бренд «Baltika 0» — лідер в сегменті б/а пива, чудовий спосіб освіжитися після занять спортом та вдалий приклад відповідального споживання.

За матеріалами прес-релізу

Обсудить с другими читателями:
Effie
Погода