Бренд Bounty звертається до геймерів через інфлуенсерів у Twitch

Відео кампанії демонструє страждання геймерів, які випадково розливають напої на своє комп'ютерне обладнання під час активних ігрових сесій.

Комментарии 824

Бренд паперових рушників Bounty від Procter & Gamble залучив популярних особистостей до показу геймерам можливості швидко прибирати розливи напоїв, які переривають ігровий процес, на потоковій платформі Twitch, що належить Amazon.

В маркетинговій кампанії Bounty і Twitch співпрацюють з такими стримерами, як Джошуа Бівер (чий нік у Twitch - JoshOG), Ентоні Конгфан (Anthony_Kongphan) та Ханна Кеннеді (Bnans). P&G планує збільшити кількість стримерів протягом червня.

Маркетингова кампанія P&G у Twitch із залученням інфлуенсерів до реклами паперових рушників Bounty спрямована на молоду аудиторію, яка здебільшого недоступна для інших медіа-платформ. Кількість глядачів Twitch почала зростати в березні, коли люди, що застрягли вдома під час пандемії, проводили більше часу, спостерігаючи за трансляціями геймерів, у тому числі впливових осіб, які отримали вірних шанувальників на платформі, що належить Amazon. Twitch дозволяє глядачам публікувати коментарі до потоку новин одночасно з його відео в реальному часі, допомагаючи посилити взаємодію зі стримерами і зміцнюючи зв'язки з іншими шанувальниками ігор. Співпрацюючи з такими стримерами, як Джошуа Бівер, який має 1,7 мільйона підписників на Twitch, Bounty може представити свій бренд зацікавленій аудиторії.

Кампанія Bounty є ще однією ознакою того, як неігрові бренди виявляють інтерес до ігрової аудиторії, яка або дивиться Twitch, грає в популярні ігри, такі як «Fortnite», або є шанувальником кіберспорту. Рада виробників мигдалю штату Каліфорнія, торгова група, що представляє виробників в штаті, минулого місяця запустила кампанію на Twitch з метою показати глядачам, як здорова закуска може стати "бонусом" їх ігрової сесії. Виробник шоколаду Hershey в минулому році підписав спонсорську угоду з Twitch для збільшення реклами на його платформі і на кіберспортивних заходах.

Демографічні дані геймерів становлять інтерес для рекламодавців, і геймери показали, що вони відкриті для перегляду реклами. П'ятдесят п'ять відсотків аудиторії Twitch – особи віком від 18 до 34 років, ключова група для маркетологів, в той час як 82% її користувачів – чоловіки, згідно з даними Comscore, наведеними в Influencer Marketing Hub. Більше половини (53%) мобільних геймерів заявили, що реклама допомогла їм отримувати оновлення про продукти, які вони бажають, в порівнянні з 42%, які не є геймерами, згідно з дослідженням аналітичної компанії Newzoo.

Сплеск популярності Twitch під час карантину був дещо несподіваним і прискорив довгостроковий перехід від лінійного телебачення до потокових платформ. Оскільки багато міст та штатів знімають карантинні обмеження і люди відновлюють звичний режим, наприклад, ходять на роботу або проводять час поза домом, кількість глядачів, ймовірно, знизиться в порівнянні з квітнем. До того, як пандемія підвищила популярність Twitch до рекордних рівнів, компанія eMarketer прогнозувала, що платформа виросте на 14% до 37,5 млн в цьому році і досягне близько 16% аудиторії США у сегменті цифрового відео.

Переклад матеріалу підготувало бюро перекладів та локалізації Workogram.

 video
sostav.ua
Обсудить с другими читателями:
Погода