Пиво «Чернігівське» вже багато років поспіль підтримує проведення Сорочинського ярмарку. «Чернігівське» встановить на ярмарку дві брендовані зони: бар «Чернігівське» та машину з квасом, відвідувачі яких зможуть спробувати популярні напої.
«Сьогодні Національний Сорочинський ярмарок є справжнім центром української народної культури, поєднуючи в собі атмосферу старовинних традицій і сучасності. Наш бренд «Чернігівське» уже понад 11 років є генеральним спонсором Сорочинського ярмарку, ми раді знову приєднатися до його проведення і таким чином підтримати розвиток української торгівлі та виробництва», — коментує Надія Пилипчук, національний менеджер з розвитку кегового пива AB InBev Efes Україна.
Цьогоріч Національний Сорочинський ярмарок присвячений 30-й річниці Незалежності України. На гостей ярмарку чекає велика концертна та розважальна програма. Своєю творчістю їх порадують: Олег Кензов, Сергій Міхалок Ляпіс 98, рок-гурт «Комора» та дружня зустріч байкерів, заслужена артистка України Наталія Май та Оля Полякова.
Щорічно в заході беруть участь понад 1 500 підприємств, підприємців і народних майстрів з усієї України. Серед представлених товарів – харчові продукти і напої, одяг і взуття, картини, посуд, прикраси та багато іншого.
За матеріалами прес-релізу