Бренд Fanta став героєм реаліті-шоу «Хочу з Open Kids» та презентував персонажа Фанорота

Fanta продовжує співпрацю із улюбленим серед тінів гуртом – Open Kids.

Комментарии 1663

У новому проекті учасниці групи допомагають створити бойз-бенд і влаштовують реаліті-кастинг. У перших випусках дівчата відбирають кандидатів, а починаючи із 3 серії фанів чекає несподіваний прийом та спільні творчі роботи Open Kids і новобранців.

«Fanta завжди на одній хвилі зі своїми юними споживачами. Вони креативні, активні, енергійні, непосидючі й перебувають у постійному русі й пошуку. Фанта завжди про фан та креативність, тому ми з радістю підтримуємо цей проект та молодь, ії вподобання й творчість. І раді, що у відповідь отримуємо позитивний відгук і любов тінів», - прокоментувала проект Senior Brand Manager Coca-Cola Ukraine Дар’я Сергієнко.

У проекті також з’являється бренд-герой Фанорот. Раніше його можна було побачити у ТБ-роликах бренду та на постерах у вигляді маски, що з’являлась на обличчях реальних людей після ковтка напою. Відтепер Фанорот стає самостійним персонажем та справжнім бадді тінів. Він спілкується, дає поради та пропонує круті ідеї для ігор і веселощів.

Режисером проекту «Хочу з Open Kids» став продюсер групи Юрій Петров.

За реаліті-шоу можна слідкувати у YT за посиланням. Старт реаліті – 28 березня 2020 року, а за графіком виходу нових серій можна слідкувати  у Інстаграмі групи.

Ідея інтеграція та ії реалізація належить об’єднаній команді клієнта Coca-Cola Ukraine та агенцій Publicis Groupe – Starcom і Saatchi&Saatchi. Нагадаємо, Publicis Groupe стала найбільш ефективною рекламною групою 2019 року в Україні.

Команда Coca-Cola Ukraine:

Дар`я Сергієнко – Senior Brand Manager
Жанна Іваненко – Marketing Specialist
Дмитро Редько – Connection Manager

Команда Starcom Ukraine

Уляна Лисененко – Integration Team Lead
Олена Шевчук – Integration Team Manager

Команда Saatchi&Saatchi Ukraine

Юлія Романова – Art Director
Яна Тимко – Copywriter
Альона Новікова – Account Director
Оля Довженко – Account Manager

Команда Publicis Groupe Ukraine

Наталія Мірошниченко – Branded Content Lead
Наталія Лотоцька – Branded Content Executive
Наталія Грищун - Digital Content Executive

За матеріалами прес-релізу

Обсудить с другими читателями:
Погода
Effie