В рамках даного договору українська компанія отримала ліцензію на виробництво та дистрибуцію холодного чаю NESTEA® в Україні та Молдові.
Справжній NESTEA® повертається на полиці магазинів вже у березні. І буде представлений смаками, які вже встигли полюбити українські споживачі – чорні чаї зі смаком лимону та персику, а також унікальним смаком – трав’яний чай зі смаком м’яти. Компанія Вітмарк-Україна випускатиме холодні освіжаючі напої в оновленому дизайні двох пакувальних форматів – 0,5 літра у РЕТ-пляшках та 0,95 літра у картонній асептичній упаковці.
«До 2018 року холодний чай NESTEA® був беззаперечним лідером українського ринку у даному сегменті напоїв. Підписана угода допоможе нам поновити нашу діяльність на цьому ринку, а спільна наполеглива співпраця разом з нашими партнерами, компанією «Вітмарк-Україна», зовсім скоро дозволить повернути улюблений смак NESTEA® українським споживачам та відновити лідерські позиції бренду» – наголосив Гарет Джоунс, керівник підрозділу Чаю Nestle Waters.
«Бренд холодного чаю NESTEA® органічно доповнює наш продуктовий портфель натуральних і корисних фруктових напоїв та підтримує плани розвитку бізнесу Компанії в нових категоріях. Категорія холодних чаю стрімко зростає та набирає популярності в Україні. Тільки минулого року, за нашими даними, обсяг зріс щонайменше на 25%. Ми впевнені, що дане партнерство відкриє нові можливості для розвитку бренду NESTEA® в Україні» – зазначив президент компанії Вітмарк-Україна, Віталій Віницький.
Справжній NESTEA® в оновленому дизайні повертається на полиці магазинів вже в березні цього року.
Справжній NESTEA® повертається на полиці магазинів вже у березні. І буде представлений смаками, які вже встигли полюбити українські споживачі – чорні чаї зі смаком лимону та персику, а також унікальним смаком – трав’яний чай зі смаком м’яти. Компанія Вітмарк-Україна випускатиме холодні освіжаючі напої в оновленому дизайні двох пакувальних форматів – 0,5 літра у РЕТ-пляшках та 0,95 літра у картонній асептичній упаковці.
«До 2018 року холодний чай NESTEA® був беззаперечним лідером українського ринку у даному сегменті напоїв. Підписана угода допоможе нам поновити нашу діяльність на цьому ринку, а спільна наполеглива співпраця разом з нашими партнерами, компанією «Вітмарк-Україна», зовсім скоро дозволить повернути улюблений смак NESTEA® українським споживачам та відновити лідерські позиції бренду» – наголосив Гарет Джоунс, керівник підрозділу Чаю Nestle Waters.
«Бренд холодного чаю NESTEA® органічно доповнює наш продуктовий портфель натуральних і корисних фруктових напоїв та підтримує плани розвитку бізнесу Компанії в нових категоріях. Категорія холодних чаю стрімко зростає та набирає популярності в Україні. Тільки минулого року, за нашими даними, обсяг зріс щонайменше на 25%. Ми впевнені, що дане партнерство відкриє нові можливості для розвитку бренду NESTEA® в Україні» – зазначив президент компанії Вітмарк-Україна, Віталій Віницький.
Справжній NESTEA® в оновленому дизайні повертається на полиці магазинів вже в березні цього року.
За матеріалами прес-релізу