KING’S BRIDGE™️ – це перевірена часом класика в сучасній інтерпретації. Мікси-дуети на основі джину або бренді залишаються одними з найбільш популярних напоїв серед шанувальників благородних коктейлів. Трохи марочного коньяку з витонченими нотками дубової діжки і ароматної заварної кави – і от новий аристократичний смак Cognac & Coffee, що якнайкраще доповнить королівську родину напоїв KING’S BRIDGE™️.
ГК «Нові Продукти» є лідером на українському ринку слабоалкогольних напоїв. Дані аналітичного звіту Держкомстату за 2020 рік свідчать, що продукція виробника має частку в категорії понад 70%. KING’S BRIDGE™ з’явився у портфелі компанії у 2006 році та став першим в Україні слабоалкогольним коктейлем в алюмінієвій бляшанці. За підсумками продажів 2020-го року частка бренда складає 11% від загального обсягу українського ринку САН.
«Наш новий смак – це традиційне гармонійне поєднання, що вже багато століть є улюбленим серед мільйонів людей. Саме тому ми вирішили, що Cognac & Coffee неодмінно сподобається поціновувачам міксів-дуетів KING’S BRIDGE™️. Адже ми постійно працюємо над удосконаленнями відповідно до вподобань наших споживачів: це нові смакові поєднання та нові формати для прихильників нетлінної класики, що живуть у ритмі сучасного динамічного міста. І ми точно знаємо, що це має результат. Частка бренда стрімко зростає: тоді як у 2017 році продажі KING’S BRIDGE™️ в Україні становили 3 млн л, нині це вже майже 8 млн л», – розповідає Геннадій Довгань, маркетинг-директор ГК «Нові Продукти».
Окрім нового Cognac & Coffee, у колекції KING’S BRIDGE™️ представлені ще три актуальні смаки у форматі алюмінієвої бляшанки: бренді з колою – Brandy & Cola, традиційне поєднання джину з тоніком – Gin & Tonic, та оригінальний мікс джину з натуральним грейпфрутовим соком – Gin & Grapefruit. Останні два смаки на основі настоянки «Джин Кінгз Бридж» також випускаються у скляній пляшці формату 0,33 л.
За матеріалами прес-релізу