Бренд Libresse став партнером «Сексуального подкасту»

Це другий етап розвитку комунікаційної стратегії #історіїVсередині в Україні у 2020 році, розроблений та реалізований у партнерстві команди Libresse, агенції Zenith, Performics та департаменту branded content Publicis Groupe

Комментарии 1318

Минулого тижня Libresse презентував новий ролик, який одразу став хітом у соціальних мережах та серед медіа. Так, бренд продемонстрував новий виток розвитку своєї сміливої комунікаційної стратегії у 2020 році. Саме Libresse у 2017 році у рекламі прокладок #BloodNormal уперше показав виділення червоним кольором замість комфортного синього, а у 2018 році представив оду вульві Viva La Vulva. Цього року бренд  у кампанії #історіїVсередині висловлює протест проти установки, що у жінки є лише один біологічний сценарій, який починається із менструації й періодичних болей під час «місячних», розвивається у вагітність чи вагітності, народження дітей, змінюється новими етапами менструацій та завершується менопаузою. У межах кампанії бренд у всьому світі стає на бік жінок, які хочуть сміливо розповісти про злети та падіння свого інтимного життя, страхи, непроговорені емоції, хвороби, хороші і погані моменти.  

Так, в Україні бренд став партнером «Сексуального подкасту», у якому автори сміливо обговорюють питання сексу, емоцій, природи тіла жінки й чоловіка. Ведучий проєкту Марк Лівін та психотерапевтка Ольга Хайдукова, за підтримки Libresse, говорять про міфи та стереотипи щодо сексу, які досі актуальні в українському суспільстві.

«Libresse кілька років тому зробив сміливий крок й почав говорити із жінками про їх природу відверто. Адже немає нічого хорошого в тому, що органічні речі окутують завісою страху чи сорому. І я радію, що ця платформа з кожним роком розвивається і допомагає розкривати все більше важливих проблем, що турбують жіноцтво. І ми бачимо, що наша глобальна платформа, як і багато інших процесів у світі, є актуальною в усіх куточках планети. В Україні ми із Zenith намагалися знайти ті інсайти та шляхи комунікації, які будуть найбільш релевантними для нашого ринку. Тож ми заручились підтримкою лідерів думок та підтримали «Сексуальний подкаст», – прокоментувала Наталія Задорожна, бренд-менеджер Libresse.

«Кожного разу плануючи комунікації для Libresse, ми разом із командою бренду підбираємо не лише класичні рекламні інструменти в діджитал та інших медіа. Для нас важливо підтримати великі і маленькі проєкти, що мають спільні із брендом цінності». – Катя Тугай, Senior Media Planner Zenith Ukraine.

Нагадаємо, Zenith Ukraine, Performics Ukraine та департамент branded content входять до складу Publicis Groupe Ukraine, що визнана найбільш ефективної рекламною групою року, за результатами Effie Awards Ukraine.

За матеріалами прес-релізу

Обсудить с другими читателями:
Погода