У вівторок на великому міжнародному гемблінговому форумі Ukrainian Gaming Week, який проходить у Києві, відбулася церемонія нагородження найкращих ігрових брендів і компаній — UGW Awards.
Призи роздавалися відразу в 13 номінаціях, а серед претендентів були всі лідери ігрової індустрії. Найбільший покерний рум Східної Європи PokerMatch не лише потрапив у число номінантів, але й виграв престижний трофей. Бренд переміг у номінації «Найкраща маркетингова кампанія» завдяки яскравій кампанії «Покер — це твій спорт!».
Кампанія «Покер — це спорт» стартувала у 2019 році разом з амбасадором PokerMatch та найуспішнішим покеристом України Євгеном Качаловим, а у 2020 році трансформувалася в «Покер — це твій спорт!».
«Я щиро переконаний, що цією кампанією ми справді приносимо індустрії користь і зачіпаємо в умах і серцях людей важливі струни симпатії, — говорить CEO PokerMatch International Руслан Бангерт. — Формування спортивного образу для покеру — це довгий шлях. А фіналом цього шляху я бачу тільки визнання спортивного покеру олімпійським видом спорту!».
Бренд PokerMatch не тільки декларує, а й демонструє на практиці відданість слоганові «Покер — це спорт». Компанія проводить чемпіонати з онлайн-покеру, а також підтримує великі покерні live-серії.
У PokerMatch переконані, що покер — це гра майстерності. «Наша маркетингова стратегія максимально орієнтована на покеристів. Компанія пропагандує принципи відповідальної гри, і ми впевнені, що саме вміння та навички гравця в першу чергу дозволяють досягти успіху в спортивному покері», — говорять у компанії.
Бренд PokerMatch продовжує збирати престижні нагороди. Раніше компанію визнавали «Найкращим румом для новачків», «Найкращим маркетингом в ігровій індустрії», а також Best Poker Affiliate Manager на церемонії iGB Affiliate Awards у Лондоні.