Хоча територія українського стендапу активно розвивається, вона все ще не закріплена за жодним брендом. REVO™ має намір виступати як локомотив і продюсер незалежного гумору для монетизації українських талантів. За наявності всього необхідного ресурсу для cтрімкого бусту української стендап-сцени – талановитих коміків, зацікавленої аудиторії, яскравого культурного базису і безмежжя актуальних тем, бракує одного, але надважливого елементу – фінансування у вигляді продюсерів і рекламодавців. За цей практичний бік питання взявся бренд REVO.
Стратегічна мета проєкту – зайняти культурну територію з величезним потенціалом, розвинути широку медійну платформу, створити власне ком’юніті, підняти рівень українського стендапу і закріпити за собою нішу.
Технічна і творча реалізація належить ODDEE Agency, відомого створенням резонансних рекламних спецпроєктів.
На сцені «ПОREVO» виступатимуть як талановиті молоді ноунейми, так і вже досить відомі українські стендапери. На роль ведучого запрошено шоумена, блогера та пранкера Івана Барбула.
Релізи «ПОREVO» з’являтимуться двічі на місяць на спеціально створеній YouTube-платформі.
video
За матеріалами прес-релізу